Alla inlägg under juni 2010

Av King Beat - 6 juni 2010 18:09

Jag har vart dålig på att skriva sista tiden även om jag har mycket på gång. Jag har mycket på gång i den riktiga fantasivärlden också och har inte hunnit med att skriva klart nästa inlägg. Det blir klart när som helst i alla fall.


Jag är ju Faktamannen och ingen vet min riktiga identitet till 100%. Inte ens Syster Smisk som säger sig vara 100% säker på att jag är jag. Som Världens enda Faktaman utan öppet rasistiska övertygelser (finns någon nolla som jag inte vill bli ihopblandad med som har tagit mitt namn) har jag många åtagnanden. Jag ska hålla föredrag, rädda människor i nöd som den superhjälte jag är, strida mot ondskefulla stormakter, dissa förståndshandikappade fjortisbloggare och andra bloggare som skriver om skit m.m, m.m Jag är en upptagen superhjälte mina vänner. Eftersom ingen annan kvalificerade sig på Arbetsförmedlingen till detta yrke blev det jag som fick äran att knipa jobbet. Nu gick det inte riktigt till på samma sätt som när Af rekryterar arbetare, att arbeta inom Teknik och Idrott eller som Sanitetsingengörer, utan det var något mer undercover. Detta är ju ett topphemligt uppdrag i klass med IB affären, fast etisk och laglig och med enbart goda avsikter för alla utom de onda. De onda vet ni nog vid detta laget vilka det är?


Då detta uppdrag är så hemligt kan jag inte ha några medhjälpare. De som får reda på min identitet blir dömda till avvisning till någon öde ö. Några har blivit avvisade till månen och flyr de måste de i värsta fall dö. Omsättningen på mina uppdragsgivare är ofattbar då de hela tiden försöker avslöja vem jag är. Detta har media inte skrivit ett ord om och ni som följt min blogg vet varför. Jag får flytta runt i olika grottor (ofta lyxgrottot i Afghaninstan) för att kunna hålla mig gömd. Träffade f.ö på gamle Usama häromdan och han hälsar gott till svenska folket som han gillar. Gullig farbror faktiskt!? Han lagade faktiskt ett hål i min superhjältedräkt som ska vara omöjlig att ha sönder? Den är förståss gjord av 11 åriga barnarbetare i regi av USA. USA är ett ställe där jag ses som ett stort hot och Aftonbladet ser mig också som ett väldigt stort hot, och gör nog allt för att jag inte ska avslöja det jag vet, därav hålet i min superhjältedräkt.


Jag lovar att bli klar med mitt inlägg snarast och efter detta pinsamma nonsensinlägg fick jag plötsligt en otrolig press på mig! Med nonsens menar jag förstås att jag skulle fått detta uppdrag av Arbetsförmedlingen vilket är skrattretande.........

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards