Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Trakasserad, förföljd och ickeparanoid....

Av King Beat - 14 juli 2010 13:48

Kollade min spårare efter ett tips och där kan man se att jag nu blivit granskad av Sveriges Radio också! Är jag ett stort hot mot Sveriges säkerhet? Kollar man de andra stjärnorna ni förföljer kan man tro det! Tack för visat intresse! Jag lovar att inte göra illa Sverige, eller försöka få ihop en armé så vi kan göra revolution! Jag har gett upp Sverige och mina revolutionsplaner från tonåren är borta! Jag är ganska snäll nu. Snällare än de ni jämför mig med dvs nazister, rasister, radikala syndikalister, fundamentala muslimer, era konkurrenter m fl!


            Trackern finns långt ner till vänster på min sida.

 
 
Åsa

Åsa

14 juli 2010 17:01

Fan, jag kan inte få den där trackingfunktionen att funka. jaja. pissdatorer. ska i varje fall försöka låta bli att slänga den i väggen :-))

http://xecute.bloggplatsen.se

 
coz

coz

15 juli 2010 06:47

"FEMINISM"?
JAG KAN UTLÄSA AV DIN TEXT ATT DU VILL GÅ VARSAMT FRAM MED DE "SMÅ LIVEN".
"GUD FÖRLÅT DEM TY DE VETA ICKE VAD DE GÖR"
FAN!JAG TYCKER ATT ALKEMISTER ÄR INTRESSANTARE.
TY:
HUR I HELVETE SKALL EN MAN,KUNNA ÄLSKA EN FEMINIST?
(ALLA OLIKA GRENAR AV FEMINISM INRÄKNADE)
JAG FÅR INTE IHOP DET.
DE PROTESTERAR JU FÖR FAN MOT SIN EGEN LEKAMEN,SIN SKAPELSE OCH SIN UPPGIFT PÅ JORDEN!
SKALL DE OCKSÅ INOM EN NÄRA FRAMTID UTVECKLA PENISAR SÅ ATT DE KAN STYRA OCH STÄLLA PÅ JORDEN SOM DE VILL?
JAG ÄR VARKEN RASIST ELLER MACHO,MEN JAG VILL NOG HA MIN KVINNA SOM KVINNA.
HUR FAN SKALL MAN ANNARS KÄNNA IGEN DEM ÖVERHUVUDTAGET?
FAN,OM DE BÖRJAR SPOTTA SNUS ÖVERALLT OCH KRÄVA ATT MAN SKALL JOBBA-VAD FAN ÄR DET FÖR EN ORDNING?
FÖRRESTEN VISKAS DET I BUSKARNA OM EN NY FALANG INOM FEMINISMEN.
"MILI-TANT-FEMINISM"
(ETT GÄNG TANTER SOM SKAFFAT SIG BAZOOKAS OCH DONINGAR)
SÅ NU FAN FÅR MAN SE UPP OCH SKAFFA SIG ÖGON I NACKEN.
EN VACKER DAG-KANSKE MAN BLIR FRÅNTAGEN SIN MANLIGHET I NÅN SKUM VÄGTUNNEL UNDER E-4:AN!
(EN PROJEKTIL FRÅN EN BAZOOKA RIVER FINT I SKINNET)
OCH SEN BLIR MAN UPPSPIKAD PÅ VÄGGEN I NÅN SOMMASSTUGA UTE PÅ MÄLAREN,TILLHÖRANDE GRUPPEN:
"VI SOM TOG SAKEN I EGNA HÄNDER".
MEN OK!
(HOPPAS KAN MAN JU)
DU HAR KLARGJORT DIN STÅND-PUNKT I DITT INLÄGG.
(KANSKE JAG TYCKTE ATT DET VAR LITE FÖR KORT-SOM SÅ MYCKET ANNAT)
?
HARE I SOLEN!
(HOPPAS DITT SOLSTING REPAR SIG SNART)
MÖH!
NER MED FEMINISMEN!
BEREDEN VÄG FÖR ALLT SOM ÄR ANTI-NÅNTING!
LÅT OSS VULCANISERA OSS OCH STUDSA HÄRIFRÅN!
COZ


http://coz-art.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards