Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Akt två av dramat från igår.

Av King Beat - 15 juli 2010 04:09

Det var riktigt mycket trafik på min sida igår. Det var faktiskt fler besökare igår, då jag skrev det första inlägget på över en månad, än en normaldag när jag bloggade aktivt. Det måste vara ett mycket laddat ämne? Jag märker dock en väldigt stor skillnad. När jag bloggade aktivt hade jag flera återkommande läsare. En genomsnittsdag var det mellan 30-40 unika besökare och kanske ett tiotal lämnade kommentarer. Detta dygn hade jag drygt 50-55 besökare. Om någon av dem läste eller om alla var av samma skrot som Frk Baal vet jag inte, men en sak vet jag. Det var inte många av mina gamla läsare som tittade förbi tyvärr. Antalet kommentarer jag fick för detta laddade inlägg var......?. Jag vet inte riktigt hur jag ska räkna alla? Det blev totalt fem stycken. Då räknar jag in en kommentar från mig själv där jag svarar på den första kommentaren jag fick av X. Jag fick ett fanmail i gästboken från ngn tjej som ville länka min sida från sin. Hon tyckte min blogg var lite kul.... Klart hon får det. Återstår två. Dessa två kommentarer kommer från X de med, och det är datatekniska frågor vi diskuterar. Summan blir alltså att jag fick EN kommentar på mitt laddade inlägg igår! En kommentar från en av personerna i dramat! En som kommenterar när det är över 50 andra idioter som kommit och läst i bloggen? Nåja, jag får väl försöka intala mig att mina riktiga läsare, de få men smarta i denna värld hittar tillbaka snart. Troligen var majoriteten av de 50 läsarna Frk Baal:s syskon som försöker visa sitt missnöje.


Här pågår ett kackelparty om mig mellan två medelålders unga jäntor. Jag har dock blivit tillsagd att inte visa mitt elaka ansikte där och kan därför inte försvara mig. De två jämställdhets kämparna kategoriserar och delar upp människor i fack och slänger irriterade "just det!" kommentarer likt två arga klasskompisar i sjuan. De uppnår i alla fall samma höga nivå de när när de bollar mellan varandra! Byt nr istället. Deras ålder: 38 år och ?45+ år? eller? Min ålder 19 år. Favvofärg: ljuslila.........


Jag fortsätter med att berätta att dagen var händelserik, trots brist på kommentarer att svara på. Jag måste fortsättningsvis vara övertydlig i vad jag anser är fakta och inte fakta då jag blivit utskälld av en av de yngre tanterna, då jag uppfattat att hon lyckats vinkla saker Från den verklige uppviglaren. Detta ser nog de flesta är en åsikt som kanske möjligtvis skulle kunna tas som ett fakta under speciella omständigheter. kanske om detta stod ordagrannt nedtecknat i en lapp i damens ficka..... kanske inte ens då? Min åsikt var fel enligt S55. Det var faktiskt ingen åsikt heller utan jag hade tydligen försökt sprida fakta om att jag tyckte som jag gjorde? S55 skallrade iaf exakt likt sin nyfunna bästis i sin kommentar, "jag har ALDRIG sagt, tänkt eller skrivit så! Lägg fram FAKTA mannen"!? (jag ser att min egen nivå sjuker stadigt så det kan vara dags att lämna detta nu)


Jag är utslängd och portad fån helvetet, dvs Frk Baal:s sida. Hon har förbjudit mig att skriva till henne, men ändå fortsätter denna medelålders kvinna sin smutskanstning mot mig? Ja, det är ju så klart lättare nu då hon och hennes bästis med skygglappar, uppviglar och gaggar ihop sig (OBS: killar kan också gagga). Vi måste ha överseende dock. De är ju ändå bara medelålders damer. Det är ju inga Teknikkirurger vi snackar om.

Det är ju bara två riktiga bästisar i 40-50 (+?) års-åldern, som dessutom är "Feminister", som sitter och skriver "just det, jag håller med Dig!" och "typiskt Dem att vilja styra Oss" och "vi och Dem?" samt " Vi.....? dem...?" växelvis till varandra (nej, ingen annan är med i deras diskussion om mig, och allra minst jag) under inlägget för att markera hur arga De två är på Mig. Jag gjorde ett litet experiment som jag måste visa. Titta på detta inlägget som är författat av en totalt objetiv genomgod filantrop som är Antigenusbegrepp och av hela sin själ anser ALLA LIKA MYCKET VÄRDA! Jag har bytt ut alla genusbegrepp mot rasbegrepp och plötsligt blev jag illamående!?     "Fantastiskt bra inlägg Meinbeüteü, klart och tydligt! Jag har många gånger frågat mig varför dom judar, som anser att det egentligen är dom som drabbas av orättvisor, inte drar igång en juderörelse! Istället brukar dom förfasa sig över att Arier ser sig som offer varje gång vi påtalar orättvisorna och rasmaktsordningen (där judar styr såklart) . Vilka är det då som beter sig som offer,kan man undra! Var inne på bloggen info14 (nazisida. Något mildare än detta dock) i går, och där kunde man läsa fasansfulla saker judar skrivit till varandra om dom Arier dom köpt och utnyttjat, deras råa "djuriska" Ariesyn är vidrig, då är det tydligt hur viktig Nazismen är, och hur viktigt det är att överordnandet, inte bara det yttre, utan även det inre, utrotas!"   Läs sista meningen igen!!!! Högt!

 //überwermacht

Denna godnattsaga om judeutrotning, ProNazism och annat gulligt är till 95% författat av en människoälskare som älskar män. Jag har räddat henne så att männen inte ska bli arga på henne så jag bytte ut alla "Män" mot något annat, totalt ogenomtänkt. Jag fick kraftiga assiciationer till en pigg och Manisk liten tysk som skriker ut sin ideologi i Tyskland i början av 30 -talet!

Jag vill påpeka att dessa två unga damer är två "Feminister" som i sin förvirring anser sig vara rättvisekämpande förebilder för unga tjejer som mår dåligt (obs: ett fakta vad gäller Djävulen och ett antagande vad gäller hennes helgon till bästis) när de helt avskärmade från verkligheten sitter spyr ur sig "DE (män eller judar?) vill kontrollera Oss (kvinnor eller arier?)" "Det är tydligt att De(män eller judar?) inte talar samma språk som Oss (kvinnor eller arier?)". (detta skrev en av dem till sin bästis när de diskuterade mig, men råkade åter igen tappa sin djupt rotade jämställdhetstanke och värdegrund????)


De två Feministerna som vill ha JÄMLIKHET i vårt patriarkatstyrda skitsamhälle där "Vi" har det svårare än" Dem" verkar ha höga tankar om stället ? "De" som styr där, har ju uppenbart väldigt mycket mer makt än "Vi"??? "Vi" vill vara....... nu blr det jättekonstigt men.... JÄMSTÄLLDA dessa "Dem"?? Med samma "oink-min" och ton också? Inte ens jag har så mycket hat mot något i vårt land att jag kan göra det så "jämställt".  Är det så De menar att vi ska benämna våra kvinnor, tjejer och flickor? Som otäcka, parasitliknande ting som enligt "feministerna" t om borde UTROTAS!???? De vill UPP till "DEM"?? Jag tycker de verkar tycka att "Dem" är värda mindre än skräp? Har jag förstått rätt att ni två jäställdhetsänglar vill att vi ska tala ner till er så? Ja visst, gärna för mig, men enbart till er två för det är enbart  Brith-Baal jag föraktar otroligt mycket just för tillfället. Detta beror inte på, hur ni än försöker vrida eller vända på det, att ni är kvinnor, feminister, Arier eller "Dem". 


Ser du verkligen män som lika bra som dig? Jag känner inte dig så jag kanske gör bort mig nu? Du kanske benämner dina barn, dina föräldrar och syskon på samma lena vis? Det kanske är så du tycker man benämner alla människor då du enligt dig själv är Pro jämlikhet? "Skäms" sa du till Mig? Jag och resten av Världen anser nog att Du borde skämmas en skvätt.....


Sidan jag pratar om hade jag först tänkt utelämna, då jag inte tyckte fler skulle behöva riskera bli hjärntvättade av dessa uppviglare, än de stackare som redan verkar se denna kompletta idiot som en stor läromästare. Brith. Baal och hennes bästis. De två mest hatiska och kategoriserande jämlikhetskrigarna Jag någonsin stött på?


Berith basunerar stolt ut att hon skriver om sin sneda syn på feminism och alla faktafel (så skriver hon självklart inte då hon fortfarande, trots massiv överbevisning, ser sin egen hammapulade teori som SANNINGEN), för att alla ungdomar ska få veta SANNINGEN då hon själv inte lyckade greppa den i så ung ålder, pg a sitt stora intresse hon hade då, dvs killar!? Som tur är fick hon någon form av vision på äldre dagar som gjorde henne till den profet hon är, så nu ägnar hon sin fritid åt att vilseleda unga tjejer med fel information om Feminism. Jag tycker det är fel? Har hon ingen empati? Vet barnens föräldrar om detta? Finnst det inga spärrar, ungefär som porrspärrar man kan sätta på bloggar som har syftet att vilseleda unga och sköra människor?


Jag är fullt allvarlig när jag säger att detta är lika allvarligt som att Nationaldemokrater eller Sverigedemokrater siktar in sig på minderåriga! I alla fall om de träffar på dessa två extremister med utrotningstankar! Jag har dock aldrig stött på någon sådan bloggare, som verkligen själv påstår att den siktar in sig på att "lära ut" sin felaktiga kunskap till yngre! Jag har bestämt att Berith är bloggplatsens AntiKrist. Hon är slug, vilseledande och har ett ont uppsåt. Hon inser inte detta själv vilket den Bibliska AntiKrist gör, men då jag verkligen gjort mitt bästa för att hon ska få reda på att hon har fel och hon VÄGRAR lyssna på mig, får hon titeln ändå. Där av hennes namn, Berith-Baal efter Demonen med samma namn fast omvänt, Baal-Berith, som enligt gamla judiska skrifter t ex Bibeln (gamla testamentet) var högt uppsatt i Helvetet, till och med identisk med Baal- Zebub (låter bekant?) enligt vissa, och denne hade den gulliga förmågan att fresta Män att häda och till och med mörda! Jag tror jag måste förklara att detta INTE är ett faktum. De två vännerna bedriver en AntiFaktamannen kampanj inne på bloggen och anser att jag ska "visa FAKTA mannen" på många av mina åsikter? Jag ljuger inte, båda damerna i 40-55 års-åldern skriver växelvis argt om mig och håller väldigt lågstadielikt, nästan lite gulligt om jag inte visste att de var 30 år äldre än när barn beter sig så, med varandra!


Brith-Baal har i alla fall tilldelats detta väldigt passande namn och jag är inte SÅ galen att jag är fullt allvarlig. Jag tycker namnet är passande denna, enligt sig själv, Feminist som tycker om killar och är mentor åt småflickor på glid. Det kanske är en aning provocerande också, men då hon ville börja leka får hon försöka stå ut med leken också. Tyvärr blev jag imorse tillsagd på skarpen av Berith att inte visa mig på hennes territorium igen!? Först tvingas jag nästan dit, då hon anser att jag inte är kunnig inom något, som fortfarande är ganska oklart i VAD hon syftade på. Efter några kommentarer från mig och svar från henne, som för övrigt såg väldigt konstiga ut, kastar hon ilsket ut mig med sin kompis som back up, då hon upptäcker att mina kommentarer tar mer än 4 minuter att läsa igenom och samtidigt förstå, vilket självklart är jättejobbigt för en uppkäftig liten tjej på 38 år med på tok för höga intellektuella tankar om sig själv!? Hon kastar ut mig med orden (ungefär) "jag tänker inte läsa dina kommentarer......Faktiskt...!!" och "Du får inte visa dig här!"!? Hon fick nog höra "just det!" från sin bästis från skärmen?


Då X pg a mitt dåliga omdöme hamnat mitt i skottlinjen totalt oskyldigt tycker jag att ni ska skita i att störa henne. Detta gäller alla, dvs läsare,  AntiKrist och hennes anhängare samt även mig! Hon vill inte bli indragen.


Nu såg jag plötsligt att AntiKrist, rättvisans kämpe och mästerfeminist på denna blogg har börjat uppvigla sina många beundrare till att mobba ut X ur sitt tuffa gäng. Inga gör så. Inga människor över 12 år i alla fall. Det var väldigt,väldigt lågt och elakt. Och anledningen är att hon är vän med mig!? Bloggens stora Antifeminis enl er? Jag kallar mig inte feminist men jag måste nog erkänna, att jag är mer feminist än någon av er om ni följer den uppviglande mobbingledarens mogna utfrysning mot stackars X, för att er ledare anser att hon inte får ha vilka vänner hon själv vill!? ÄR DET INGEN AV ER SOM MÄRKER HUR SLUT DENNA IDIOT ÄR!!!?? VAKNA!!!!! Det är fan sektaktigt! Värre "är du inte med MIG, är du mot MIG" mentalitet har jag aldrig upplevt i verkligheten i en så liten grupp!! AntiKrist är elak men feminister är snälla. T om mot män som är frågande..... Lägg av för fan!


Detta är den andra delen av tre i detta spännande drama om hur Faktamannen, som inta kan annat än att vara snäll mot de snälla, blir oskyldigt provocerat på ett lågt sätt. Detta sätt är lågt att inte ens Faktamannen kan nå ända ner


Men det blir nog ingen mer nu...... Du jobbar på hög nivå Berith. Duktigt. Du var tuffast i skolan och ledare för tuffa tjejgänget i skolan antar jag och nu saknar du makten.....? Tur att ni är få även om ni är förmånga för att feminismen ska kunna leva vidare vilket jag faktiskt anser behövs.......

 
 
susanna55

susanna55

15 juli 2010 17:42

Nu ska jag gå in på NBToys blogg, för att se om den svada här, verkligen står i proportion till vad som anses ha orsakat den. Så vitt jag vet gör den nämligen inte det. Detta är en storm i ett vattenglas. Det är verkligen trist. Kom bara ihåg en sak, att det jag antydde i hennes blogg, var ditt personangrepp, som ordet idiot bl.a inte dina synpunkter i sakfrågan eller dina faktakunskaper.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 18:49

Du får kommentera exakt vad du vill om du tycker något är fel. Det får alla. Om den klagande inte vet vad som hänt från början eller på grund av subjektivitet och känslor anser att jag attackerar dennes ledare orättvist, kan det tyvärr halka iväg ännu dummare fraser, speciellt om jag själv anser att jag gått försiktigt fram. Nu har jag dock inte hållit igen på något krut så när ledaren ledset manipulerar ihop en historia om hur dum jag varit och hur oskyldig hon är förväntar jag mig inget annat en en liten utskällning till. Jag tänker även fortsätta påstå att din kompis är en idiot, när jag är på bra humör, annars får hon många andra namn. Lyckas du med konststycket att få fram en rättvis förklaring till hennes beteende mot både X och mig som även jag, som inte tillhör er klubb förstår, lovar jag att du vinner en påse popcorn! Psykisk sjukdom är INGET försvar..

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 18:57

Kom ihåg att läsa allt nu. Ända från början. X hade även om kompis påstår det inte tagit någon sidas parti innan idioten började sin utfrysning. Hon ansåg båda parter vara idioter. Det sa hon till båda även om Mobbfeministen förnekar det. Läs det inlägg x postade EFTER utfrysningen inletts också. Då var hon förståeligt nog arg men det är faktiskt ett ganska rättvist inlägg! Om du verkligen får hennes handlande rättvist på något vis, till minsta promille, så måste jag börja tro på hjärntvätt eller magi? Jag skulle nog inte bli förvånad?

 
Matteh

Matteh

16 juli 2010 01:16

Jag är inte speciellt insatt i ämnet men måste hålla med faktamannen om att dom flesta "feminister" är mer könsdiskriminerande än dom flesta män. Det känns ju som att varenda man är ett sadistiskt, egoistiskt och perverst svin som borde få könsorganet avkapat så att det kan bli mindre våldtäkter i detta mansdominerande Sverige...

Nej förfan det värsta som finns är ointelligenta människor som ska ha rätt i sina åsikter även om dom saknar belägg och har otroligt mycket faktafel som dom fyller i med egen erfarenhet som sen används för att dra alla över en kam.

Alla vill ju såklart ha jämställdhet och bara idioter (eller många män av tidigare generationer?) tycker att kvinnan är sämre än mannen. Många personer som förespråkar för feminism verkar ju dock tycka att kvinnan är så mycket bättre än mannen och minsta lilla antydan till våld (även ironiskt) i diskussioner används i motangrepp för att påpeka hur mannen bara styr med rå fysisk styrka. Sådana kvinnor är inte det minsta mer värda än gubbarna som tycker att kvinnan ska vara fastkedjad till spisen...

Män och kvinnor är lika värda. Jag behandlar min tjej lika dant som hon behandlar mig.

http://wildnights.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

16 juli 2010 09:45

Matteh, att du behandlar din tjej likadant som hon behandlar dig, är inget bevis för att det inte råder en könsmaktsordning, men det är ju bra att ni är jämställda med varandra. Att vi lever i ett patriarkat är inget som somliga hittar på för att jävlas med män, det är konstaterat att det är så. Kvinnor är däremot inte bättre än män, och feminism ska inte handla om att byta ett patriarkat mot ett matriarkat heller. Tyvärr råder även en sådan uppfattning, men avvarter finns både bland feministerna själva, liksom hos dom som inte är det.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

16 juli 2010 10:08

Det förekommer en hel del faktafel här faktamannen! Det är dags att du läser kommentarerna du kommenterar här i inlägget lite noggrannare. Jag har aldrig angripit dig i sakfrågan, utan endast personangreppet, och det bör alla som läser i din blogg veta, det ser dom även tydligt om dom går in till NBT och läser själva! Vad det gäller kvinnosyn som bör "utrotas till det yttre som inre" så gå själv in och läs bloggen jag nämner, omtrafficking, den är länkad på hos NBT och mig och flera andra. Den kvinnosyn jag avser är baserad på samtal mellan män, som berättar för varandra om nöjet att få plåga kvinnor på en slavbordell! Dom uttryckte det så här: Fan, dom var t.om fastkedjade och man fick knulla dom i alla hål! Man fick pissa och skita på dom, slå dom och strypa dom, man fick använda dom precis som man ville! Sedan planerade dom ännu ett besök längre fram på denna bordell som gav sådana underbara ulevelser för dom. DET SAMTALET VISAR EN KVINNOSYN HOS DESSA MÄN SOM JAG TROR ÄVEN DU ANSER SKA UTROTAS! BASTA!! Nu skulle jag ju kunna, som du gkort, skriva ett låååångt hatiskt inlägg om dina faktafel när det gäller mina uttalanden och kommentarer i andras bloggar. Ett låååångt inlägg, där jag skitar ner dig och beter mig svinaktigt! Men, faktamannen, jag tycker det är så jävla patetiskt att bete sig så, dessutom är jag övertygad om, att mina läsare är intelligentare än att dom gör samma tolkning du gjort. Men det förutsätter naturligvis att dom går in och läser själva.

http://susanna55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards