Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Detta gick förlångt. "Feministens" ilska mot mig gick ut över fel person!!??

Av King Beat - 15 juli 2010 09:28

Kriget gick förlångt då "Feministen" saknade förmåga till det mesta. Hon ville som sagt locka mig till sin sida genom uppkäftiga påståenden, som inte stämmer. När det framgick att idioten var så dåligt påläst av den orsaken att hon saknade läsförmåga, föll allt för henne. Hon slängde ut Mig från sin AntiKrist och riktigt typiska låtsasfeminist blogg och förbjöd mig att komma dit!!?? Utan att svara på någon fråga? Ja tro det eller ej, utan att ens läsa vad jag kommenterat!!!???



Kissie, förlåt att jag kallat dig dum.  Jag är uppriktigt ärlig nu. Snälla förlåt, för det finns damer som är mer än dubbelt så gamla som dig och beter sig sämre!? Det är sant, Du är faktiskt ganska bra tycker jag plötsligt?


Det värsta är inte att hon kastat ut mig. Hon har gett sig på en helt oskyldig människa då hon kände att jag var för svår. Hon började hacka på en av sina vänner som även är min vän. ENBART för att denna person vacklar lite i feministfrågan samt för att hon är min vän!!?? Hon råkar illa ut pg a att hon är vän med en enl. henne Antifeminist!!?? Jag hatar väldigt få personer i världen. innan denne person var de sex st. Idag är det sju! Det här kommer jag bara säga en gång och jag skiter i konsekvenserna. Du fär mer än gärna polisanmäla mig för hot. mitt IP nr är inte hemligt. Jag tänkte faktiskt på fullt allvar ge dig mitt tel.nr men inser att du kommer vara för feg för att ringa. Men lyd detta!!


      LYSSNA JÄVLIGT NOGA NU!!!!!!



DET JAG GÖR NU ÄR JÄVLIGT LÅGT OCH DET VET JAG. DU DÄREMOT VERKAR INTE HA INSIKT I HUR DISTANSLÖS DU ÄR SÅ DÄRFÖR MÅSTE JAG INFORMERA DIG. LÄS NOGA IGENOM ALLT DIN JÄVLA DÅRE. FÖRSTÅR DU INTE ALLA BOKSTÄVER SÅ HÄMTA NÅGON SOM ÖVERSÄTTER FÖR DU BEGÅR ETT VÄLDIGT ALLVARLIGT MISSTAG!


JAG SKITER I ATT DU ÄR EN KVINNA. FÖR MIG ÄR DU INGEN MÄNNISKA ALLS. DU ÄR INGET LEVANDE DÅ DU ÄR SMUTS SOM JAG GÄRNA RADERAR FRÅN JORDENS YTA!! INGEN GÅR PÅ MINA OSKYLDIGA VÄNNER OCH SMUTSKASTAR DEM PÅ NÅGOT SÄTT. ABSOLUT INTE PÅ ETT SÅ FEGT SÄTT SOM DU!! VÅGA VISA MINSTA TENDENS TILL NONCHALANS ÅT DET JAG SÄGER!!!! JAG MENAR JÄVLIGT MYCKET ALLVAR SKA DU VETA DIN LILLA JÄVLA HORA!!!! TA BORT DITT SENASTE INLÄGG, BE DIN F.D VÄN OM URSÄKT (ANTAR ATT DINA F.D VÄNNER ÄR GANSKA MÅNGA). HON BAD OM ATT INTE BLI INBLANDAD. DU ÄR ÄR ETT MYCKET DÅLIGT VERKTYG FÖR FEMINISTREKRYTERARNA. DU SKRÄMMER IVÄG FLER ÄN DU LYCKAS REKRYTERA. TÄNK PÅ ATT MÅNGA DRAR ALLA ÖVER EN KAM. JAG GÖR DET INTE. JAG HATAR BARA DIG OCH DU ÄR DEN ENDA TJEJ JAG AVSKYR!


MIN BÄSTA VÄN RÅKAR VARA TJEJ. HOPPSAN? HON ÄR EXTREMSYNDIKALIST, HOMOSEXUELL OCH FEMINIST SÅ DET SKRIKER OM DET. DET HÄNDER ATT JAG BLIR ARG PÅ HENNE DÅ VI HAR OLIKA UPPFATTNINGAR OM FLERA SAKER. DET BLIR GANSKA HETSIGA DISKUSSIONER DÅ HON NÄSTAN ÄR LIKA HETSIG SOM MIG. DÅ KAN JAG SKRIKA HORA, FLATJÄVEL, RADIKALFEMINISTJÄVEL (SOM ETT SKÄLLSORD), BÖGJÄVEL (!!??ELLER..) M.M


HAR DU TRÄFFAT NÅGON FEMINIST NÅGON GÅNG? DE ÄR VÄLDIGT INTRESSERADE AV ATT LYSSNA PÅ ANDRAS ÅSIKTER. T OM MÄN!!?? DÅRE! VI HAR VART BÄSTA VÄNNER SEN VI VAR SMÅ. DÄRFÖR VET JAG MYCKET OM FEMINISM VILKET DU FICK FÖR DIG INTE VAR FALLET. VARFÖR ÄR EN STOR GÅTA DÅ JAG ALDRIG STÖTT PÅ DIG TIDIGARE, SOM TUR ÄR. MIN KOMPIS (TRODDE KANSKE JAG SKULLE SÄGA TJEJKOMPIS MEN MINA KOMPISAR HAR JAG SUDDAT UT KÖNSGRÄNSERNA PÅ, KILLE SOM TJEJ) ÄR EN RIKTIG FEMINIST, FAKTISKT, T OM DITT PARTI ERKÄNNER HENNE!? HON ÄR INTE VERKSAM I FI DÅ DE INTE HAR RIKTIGT LIKA RADIKALA UPPFATTNINGAR SOM HENNE I MÅNGA ENL. HENNE VIKTIGA OMRÅDEN. HON HATAR INGA MÄN ALLS. INTE PERSONLIGEN. DU SKULLE DÄREMOT BLI UTESLUTEN VÄLDIGT FORT OM DU VISAR DINA INFORMATIVA INLÄGG OCH KOMMENTARER. RIKTIGT MANNSFÖRAKT IBLAND VILKET FEMINISTERNA INTE VILL FÖRKNIPPAS MED OCH DE KÄMPAR HÅRT MED ATT FÖRSÖKA FÅ BORT FÖRDOMARNA OCH FÅ FOLK FÖRSTÅ ATT DE INTE ÄR SOM DIG! INSER DU ATT DU FÖRSTÖR FÖR DE DU KALLAR DINA? MIN KOMPIS HAR LÄST ALLT VI SKRIVIT. JAG MÅSTE ÄVEN ERKÄNNA ATT JAG FUSKAT LITE DÅ JAG HAR HAFT HENNE TILL HJÄLP MED NÅGRA MINDRE KÄNDA UPPGIFTER. DU SKRATTADE ÅT DESSA UPPGIFTER. INTE SÅ POPULÄRT KAN JAG SÄGA. DU FÖRSTÖR FÖR FEMINISMEN OCH DET ÄR SÅDANA SOM DU SOM SKAPAR FÖRAKTET. DESSVÄRRE ÄR NI NÅGRA FÅ SOM KALLAR ER FEMINISTER SOM FÖRSTÖR OTROLIGT MYCKET FÖR ALLA ANDRA, RIKTIGA OCH SERIÖSA FEMINISTER. DE SOM VET VAD DE ÄR, KAN FÖRKLARA OKLARHETER UTAN ATT BLI STÖTTA OCH UTAN ATT UTVISA, HÅNA OCH NONCHALERA DE SOM FRÅGASÄTTER. TA BORT DET DU SKRIVER OM DIN FD VÄN. VARFÖR ÄR DU HÄR PÅ BLOGGEN FÖR ATT HITTA FIENDER, SKAPA FLER SOM HATAR ALLA FEMINISTER FÖR ATT DE HATAR DIG, SAMT BETE DIG SOM EN PERSONLIGHETSSTÖRD FJORTIS MED MÅNGA F.D VÄNNER. TROLIGTVIS VÄLDIGT FÅ VÄNNER KVAR? SNART INGA LÅDSASFEMINISTER HELLER OM DU FORTSÄTTER SKÖRDA I DEN HÄR TAKTEN. DU ÄR BORTGJORD OCH HITTAR VI DIG SÅ SKA VI SNACKA. DET GÅR VERKLIGEN INTE ATT FÅ DIG ATT FÖRSTÅ ATT DU GÅTT PÅ TOK FÖR LÅNGT OCH DÄRFÖR MÅSTE DET BLI SÅHÄR. DU LÄSER JU INTE DET JAG SKRIVER SÅ VAD FINNS FÖR ALTERNATIV? MAN GER SIG INTE PÅ OSKYLDIGA SOM DU GJORDE. TOTALT IDIOTISKT!! VI SES.


NU BLEV JAG ÄNNU ARGARE PLÖTSLIGT! NU HAR DU ORSAKAT SÅ STOR SKADA DIN JÄVLA UPPVIGLANDE LÅTSASFEMINIST ATT DET VERKAR SOM ATT X HAR STARKA FUNDERINGAR PÅ ATT LÄGGA NER SIN BLOGG!!?? SNÄLLT! VAD FAN ÄR DU FÖR NÅT?? ÄR DU ANTIKRIST? JAG TROR INTE PÅ NÅGON RELIGION, MEN NÅGOT LIKNANDE MÅSTE DU VARA I ALLA FALL! S55 ÄR INTE SÅDAN DET VET JAG. HOPPAS DU VAKNAR S55. JAG TACKAR DIG ÖDMJUKAST SOM SÅRAR OSKYLDIGA SÅ PASS ATT DE TRÖTTNAR PÅ ATT VARA HÄR!? FINNS DET INGET SÄTT ATT FÅ DENNA JÄVLA IDIOT AVSTÄNGD?? DEN ENDA LÄSVÄRDA BLOGGEN ENL.MIG! 

   BELÖNING TILL DEN SOM GER MIG ANTIKRISTS SKALP (hur lågt de än må vara). SVÅR UPPVIGLIG MOT MINA VÄNNER BESVARAS MED HOT FRÅN MIG! FY FAN, VARFÖR SKULLE DU STARTA DENNA SKIT DIN JÄVLA ÅSNA??


 
 
susanna55

susanna55

15 juli 2010 16:57

Vilket krig som utbrytit, jag måste ha missat något av det som piskat upp stämningen så infernaliskt.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 18:00

Ja, du måste ha missat om du inte märkt det. Din vän som jag skriver om här är faktiskt den första bloggare jag träffat på som verkligen uppvisar drag till att vara en mycket olämplig person att se upp till. På något, för mig, ofattbart sätt har denna totalt missbedömde karaktär lyckats bli denna bloggs mest omtalade bloggare inom området Feminism. Hon har dessvärre ett ganska gott omdöme, iaf fram till igår, och påstods skriva väldigt informativa och intressanta inlägg? Allt började ju med att hon totalt oprovocerat dök på mig med en onödig kommentar, som hon enbart måste kommit på i syfte att försöka få igång något, efter att jag kommenterat ett inlägg X gjort. Jag kommenterade på mitt sätt och du vet hur jag brukar skriva. Jag blev inte provocerad av vad hon sa då jag förstod att det var någon som enbart ville bråka, men jag blev lite uppretad av den överlägsna tonen. Då jag missat att din kompis var länkad fr X sida då de var vänner, och hon enbart skrivit sitt "nick" utan länk till sin snofsiga kommentar, trodde jag även att hon var anonym till en början. Därför började tjafset på hennes sida tyvärr. Då kommentaren jag fick ratsamt sa att jag inte visste vad jag snackade om och att jag skulle läsa på, fick ju personen ett ganska hånfullt svar tillbaka. Då svarar denne med en ännu mer idiotisk kommentar? Efter den upptäcker jag att namnet stämmer överens med en länk på X sida. Och då denne mästefeminist uppmanade mig att komma in till hennes sida, för där skulle jag minsann få lära mig vad Feminism innebar för Jag hade ju först och främst fel (i något?), dessutom kunde jag inget om feminism?? Då mina kunskaper inom feminism är ganska goda då jag har en mycket god vän som är feminist av det mer radikala slaget blev det hala ganska intressant. Det hade vart kul att få lära sig något även om jag fått spydiga kommentarer. Jag gick i alla fall tyvärr in och dessvärre hade din kompis så mycket fel i de fakta hon presenterade i sitt senaste inlägg, att jag oturligt nog lämnade en kommentar med samtliga punkter faktafel samt även några enl. mig snedvridna fachistliknande ståndpunkter. Så började allt och din vän svarade på min kommentar med hånskratt och ännu mer spydigheter vilket gjorde mig arg. Vad jag fått reda på nu är att hon aldrig orkade läsa igenom mina kommentarer då hon ansåg dem för långa!? Men ändå svarar hon och dessutom spydigt!? Jag fattade inte detta då utan trodde enbar att det var en person som var totalt sopslut och ville jävlas. Tyvärr insåg jag inte redan då att hon var en okunnig låtsasfemminist som beter sig som hon tror att en feminsit ska göra, dvs stöddig och nedåtlåtande mot män!? Hon påstår dock att detta enbart är en av männens fördomar om feminister!!?? Jag började inte detta. Jag var inte överdrivet spydig mot henne och kunde gott ha fått ett ärligt svar med mina frågor besvarade. Det hade gärna fått vara snofsigt skrivet, bara det hade innehålligt något. Men det gjorde det inte vilket gjorde mig rasande och det borde inte vara konstigt för någon att förstå, att jag blev provocerad av någon som hade i syfte att reta upp mig, för att sedan vilja reta upp mig ännu mer när jag blev arg!? Det vart pajkastning på dagisnivå även från min sida men idioten svarade ju inte på mina frågor. Det var då jag fick veta att hon inte ens läste mina kommentarer!? Tiislut beordrades jag därifrån och även om jag velat skriva flera gånger då det pågått pajkastning mot mig där har jag inte gjort det. Droppen kom ändå igår då din helgonförklarade och smarta vän började trakassera X av den anledningen att hon var vän med mig!!?? Då slant det totalt för mig. X får inte vara vän med någon som felaktigt kallas för Antifeminist!!?? Hon bestämmer alltså vilka hennes vänner får umgås med och gör de inte som hon anser passande hängs de ut och nedvärderas i inlägg!? X ska få ha Hans Scheike som pojkvän utan att den där jävla idioten ens ska yppa något om saken! Vad i helvete har hon med saken, vilka hennes jävla nätpolare som hon verkar se som lärjungar, har för vänner att göra!!?? X är självklart urförbannad och har faktiskt funderingar på att lämna bloggen! Hon känner sig trackad pg a din polares uppvigling till att mobba henne vilket inte är jätteunderligt!? Jag fattar inte var ni ser hennes kunskap någonstans. Att man skriver kul inlägg är väl inte en orsak att klassas som bloggens mästare inom något om man inte kan uppvisa kunskapen?? Jag skiter i att ni diskuterat mig där, för jag gav mig ändå in i leken även om jag blev ganska lurad och sedan utkörd utan att få försvara mig. Men jag har vart med om värre saker. Det har x med men det var väldigt onödigt att ge sig på henne av den orsak som uppges!? Hon hade väl kunnat få vara ifred i alla fall, när hon ändå bad om det? Jävla idiot! Hon är ingen feminist. hon är inget annat en en översittare som var ledare för sitt tuffa gäng i grundskolan som mobbade alla som inte rökte! Dessvärre är hon inte som de flesta andra ex mobbare som känner lite ånger för det de sysslade med. Nej hon saknar den tiden och njuter av att ni ser upp till henne! Men granska det hon skriver objektivt så kommer du märka hennes kunskapsnivå och kolla också HUR hon tilltalar andra som hon anser mindre värda (alla som inte håller MED henne), även fast hon inte har en aning om vem personen är! En riktigt lågt stående varelse i mina ögon. Som hon gjort mot X gör IGEN vuxen människa om man inte har fascistiska drag! Den saken kan ingen påstå något annat om!!

 
susanna55

susanna55

15 juli 2010 21:01

Stopp stopp stopp!!! Jag tycker du lägger in saker här som inte är särskilt relevanta. Jag har nu varit inne och läst vad ni skrev till varandra, och jag tycker nog att du är mer provocerande i dina utfall än hon är, eller också är ni lika goda kålsupare bägge två. NBT och jag känner inte varandra utom på bloggen, på samma sätt som jag känner xecute, varken mer eller mindre, så vi konspirerar inte och har inte bildat någon klubb heller. Vi är för gamla för sånt! Dina utfall däremot slår ju alla rekord! Du får räkna med att alla inte vet att du ironiserar som image, det vet inte alla om mig heller, och anser därför att jag hoppar på folk, men bara i bloggen. Jag ger mig inte på dom på det sättet du gör, en dräpande kommentar är effektivare, eller att vara mer defensiv, då blir dom förvirrade. Hugg i blogginläggen du skriver, men var vänlig i kommentaren...för det är du ju, egentligen,,eller hur? Mobbningen av execute har jag svårt att se, bara synpunkten, att inte jämföra er två, mobba är lite stark ord för det tycker jag. Fortsätt skriv dina intressanta inlägg istället, och skit i att haka upp dig på folk, det är lika svårt för dom att förstå din ironi som det är för dig, att svälja vad dom säger, men du slår hårdare. Ska jag få på skallen nu för att jag skrev detta? :-)

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
privat

privat

15 juli 2010 22:33

Jag kan känna din ilska genom skärmen vill jag lova och jag kan faktist förstå den för känslan i dig är stark nu och du tycker inte om orättvisa...fast jag måste också få säga(trots att du inte gillar ordet måste:-)) att du kan bli väldigt stark i orden men dom följer väl med ditt intensiva engagemang...annars väntar jag fortfarande på fortsättningen på den nya världsordningen...

http://www.frittframm.blogg.se

 
susanna55

susanna55

15 juli 2010 23:04

Jag väntar också på nästa inlägg om den nya världsordningen, visserligen vet jag var den finns att läsa, men det är roligare beskrivet här.
F.ö vill jag nog påpeka trots allt, att alla konfliktinblandade bloggar, råkar vara väldigt bra bloggar, om man bortser från det tramset som pågått...fast min är ju bäst, eller hur :-D

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 23:51

Ja sussanna55 du får lite på skallen nu. Men jag ska vara snäll och lugn för jag blir inte arg enbart för att vi är av olika åsikter.

Du är fortfarande subjektiv. Jag skrev en kommentar till x. Helt plötsligt kommer en provocerande kommentar från ingenstans. Det hade inte vart så farligt om hon lugnat sig där, men när hon medvetet gång på gång svarar uppkäftigt UTAN att besvara mina frågor, kan du väl knappast anse att Jag är den som provocerar? Har du läst de svar jag fick? Det andra svaret var: "Anonym...? Ilsken du blev, akta så du inte får hjärtslag i värmen. Uppenbart är att du inte har en blekaste aning. Läs på min blogg, skriver snart ett inlägg om feminism."....!?

Svarar någon som inte uppenbart är ute efter att provocera så? Sen fortsatte det och blev värre? "Uppenbart att du inte har den blekaste aning"!? I vad!? Ansåg hon att jag inte visste något? Vad är irrelevant förresten? Jag hänger inte alls med?

När jag sedan går in på hennes blogg som hon"ber" mig göra, ser jag massor av faktafel, parallelldragningar mellan saker man inte kan jämföra, attityder som hör hemma i en diktatur m.m, m.m Hon uppmanade mig att läsa hennes blogg och det gjorde jag. Hade hon inte vart uppkäftig när hon "bad" mig läsa hennes blogg hade jag inte svarat som jag gjorde. Men nu var det så, att bloggen tillhörde en idiot som kallar sig feminist som provocerade mig och sa att hon skulle lära mig saker och ting på sin blogg, för där hade hon skrivit om det ämne hon ansåg mig inte kunna något om. Hur hon fått idén att jag inte kunde något om feminism är fortfarande en gåta? Jag ställer frågan: Trodde hon verkligen det, eller ville hon bara ha min uppmärksamhet så att jag skulle bli nyfiken och läsa hennes blogg, som hon trodde innehöll fakta som var riktig? När jag hade läst bloggen med alla sanningar, trodde hon då att jag skulle skämmas och tycka hon var duktig som visste så mycket? Hon VILLE nog att det skulle bli så antar jag? Men nu var det inte så. Det fanns oerhört mycket fel och oklarheter i hennes inlägg. Då måste jag ju få fråga. Åter igen, eftersom hon inte var någon oskyldig högstadieelev som skrivit ett specialarbete om feminism även om innehållet var likvärdigt, utan hon hade provocerat mig och uppmanat mig att läsa hennes blogg väldigt stöddigt. Därför skrev jag en ganska hård och retsam kommentar om bristerna i inlägget. Vad får jag till svar? Jo ett ännu mer nedvärderande svar innehållande ett hånfullt skratt åt ett av mina FAKTA!? Måste jag fortsätta? Jag tycker inte det för om du var objektiv skulle du se att jag besvarade uppkäftighet med uppkäftighet, vilken en uppkäftig människa ska tåla! Det som gjorde mig mest arg förutom utfrysningen av X, var att jag fick veta att hon inte ens brydde sig om att läsa mina kommentarer. Ändå svarar hon, fortfarande lika uppkäftigt och anklagar MIG för att inte besvara HENNES frågor fast jag gjort det. Hon hade ju missat det då hon inte läst min kommentar?? Är det så konstigt att jag blev arg i detta fall!? Varför skulle jag ha varit vänlig mot henne tycker du? Jag var inte speciellt otrevlig mot henne i min första kommentar som dock var ganska retsam. Men att få ett hånskratt till svar och inget svar på någon fråga är jävligt provocerande! Och dessutom uppkäftigt anklagas för att inte ha svarat på HENNES frågor fast jag gjort det!? Jag förstår verkligen inte att du anser att jag borde vart vänlig sedan?? Hade du kunnat vara det? Det här har INGET med hennes kön att göra och det hoppas jag verkligen du ser?

Det som fortfarande gör mig mest arg är hennes utfrysning av X. Hur kan du inte tycka det är så illa?? Ser du vad hon skriver? Enbart att skriva såhär om en vän, //Xxxxxxx "medlar"//, ser fruktansvärt hånfullt ut. Det var så det började.

Dagen efter kom detta: //Mitt dilemma, just nu, är att diskussionen helt plötsligt visar sig fortsätta hos tredje part, Xxxxxx, som ger "sin" syn på debatten mellan "den kränkte" och mig...?? Självklart har jag en hel del att säga om hennes inlägg men det var ju inte henne jag debatterade med från början...? Samtidigt har hon ju själv valt att "lägga sig i", som hon säger...?// Allvarligt? Ser du inget fel?? Har idioten debatterat "som hon säger...?"? Med vem? Det missade iaf jag?
Efter detta följer lite skitkastning på mig och lite lätt tillrättavisning mot x. Vad denne insekt säger om mig skiter jag fullständig i. Hon finns inte för mig. Men att dra in x då hon inte rådde på mig är jävligt fel! Droppen var denna kommentar som fick mig att explodera fullständigt!: //Däremot verkar det som om Xecute och "den kränkte" har mycket gemensamt. Det är ingen komplimang till Xecute.//
Fy fan säger jag! Detta anser du inte är så farligt?? Det är ju förfan uppvigling! Mot en vän som inte gjort något fel! Nu blir jag arg igen när jag ser kommentaren mot x. Typiskt kärringjävlar!! (OBS: Menat till Idioten)

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 23:56

sussanna55 och frittframm.

Jag håller på med Illuminati mf l, men det är så mycket konstiga teorier runt omkring, t ex Icke, som jag inte tror på. Därför tar det lite tid att sålla men det kommer snart.

 
Ingen bild

Fakta

15 juli 2010 23:58

Den kanske är bäst för tillfället. Men jag är ju tillbaka nu så förstaplatsen är snart min IGEN, ahaha...

 
Ingen bild

Åsa

16 juli 2010 22:37

Alla kan tydligen inte läsa långa inlägg eller har tillräckligt mycket IQ för att fatta lite för smarta inlägg... :-p
Men eftersom jag själv inte lider av sådana problem var det inte ett dugg svårt att fatta vad du menade och som jag tidigare har sagt, så anser jag att det du skriver om feminismen är intressant och ger mer djup och förståelse än "antingen är man med oss eller mot oss"-attityden.
Men, som sagt, för att ta till sig det var man tvungen att läsa dina LÅNGA inlägg, och som det har konstaterats, så är ju läsförståelsen på bloggplatsen inte vad den borde vara...

 
Ingen bild

Pee håå

17 juli 2010 15:42

Blogg är jävligt coolt!

 
Ingen bild

Ensom känDedig

18 juli 2010 01:59

Tjena! Länge sen gubben! Söt blogg du har fixat till dig! Faktamannen? Det är så man skäms redigt mycket för dig! Låter ju gay? Det här stället är ju en blogg för bögar och gamla kärringar så du kanske har gått och blivit bög? Du som var en sån Kasanova förut. Du har ju alltid haft fler tjejkompisar än killar men nu har du fixat bloggbrudar ser jag? Vad sorgligt att det kan gå så här fel. Vad gjordes fel i din fina uppfostran, hahaha? Ge upp den här skiten och kom till oss istället så slipper jag ljuga ifall någon frågar. Du skriver ju fan som en riktig kärring också? Låååånga fina meningar med fiiiin fina ord. När du fick ryck här i slutet anade jag den gamla pundar´n N ooops. Oj då? Där höll det på att gå illa, haha! Folk vet vem du är ändå så det spelar ingen roll. Hur tror du jag fick veta? Vad söt du är när du berättar om dina krigsförbrytar tider. Springa runt och elda på judar? Men så gör man väl inte? Du är ju röding? Jag skulle gärna göra det iofs, men inte med ditt ädla syfte. Jag saknar Getingen! Du beter dig totalt hjärntvättat? Du har ju alltid vart en mes, men inte såhär? Antar att det gått ett par datorer där hemma för du har ju åtminstånde lyckats bli arg? Nej nu får du sluta här och komma hit för vi behöver en ettrig liten Geting som dig. Då kan du inte fortsätta de här feminina fasonerna hoppas jag du fattar? Du brydde dig inte ens om när jag retade dig lite tidigare idag? Det var lågt av dig, hahaha. Varför var du aldrig och hälsade på senast? Vi måste ha ett djupt samtal du och jag men du svarar ju aldrig när man ringer. Nej nu måste jag gå och grina lite för jag blev så rörd av att läsa dina vackra krigshistorier. Det var tider det! Synd att inte jag var med, haha. Det är fint när du tjafsar med feminister också. Plocka ner dem bara! En efter en. Där gör du något rätt iaf. Annars har den lilla ettriga bålgetingen gått och blivit lam i hela skallen och feminin, hahaha. "Alla människor är faktiskt lika värda"? Märkte tidigare att det man skriver syns på en gång så jag hoppas många får se det jag skriver även om jag varit väldigt snäll tycker jag. Du blir väl inte arg och slår mig nu? Hahaha! Hoppas nästan på det! SVARA NÄR MAN RINGER!
Sieg...... Smile, haha.

 
Tessan

Tessan

18 juli 2010 06:58

Till Ensom känDedig:

Gud så löjligt.

http://mittlivmedfoto.bloggagratis.se

 
susanna55

susanna55

18 juli 2010 08:59

Ja alla är lika värda som en av dina besökare skriver, sorgligt att man ska behöva sätta en etikett på det, ett namn som får så många människor att resa ragg, för att avarter uppstått. Jag har under dom senaste dagarna roat mig med att äntligen länka intressanta bloggar, varav du är en av dom. Om det är någon som tror att jag "smörar" p.g.a konflikten som timat, så har dom fel. Jag skiljer på sak och person, en dispyt, tjafs eller vad du kallar det gör inte dina övriga inlägg mindre intressanta. Det är alltid lika intressant att läsa din blogg, men jag tycker nog att alla inblandade ska radera alla oförskämda kommentarer. Dom skapar bara dålig energi och triggar en massa dåliga känslor, som påverkar bloggaren själv. Jag har raderat ut dom på min blogg i alla fall, trots att jag inte är det minsta konflikträdd, snarare tvärtom. Men man ska välja sina strider, dessa är inte lönsamma, bara larv och missförstånd och okunskap om varandra. Väntar nu på dina nya inlägg som avhandlar illuminati o.s.v Även jag är lite undrande när det gäller David Icke, men har inte läst så mycket av det han skrivit. Han är mycket intressant och har mycket att komma med, men som ny läsare tappar man hakan, för detta är ett nytt sätt att se som vi "vanliga" inte känt till. Får ett nyhetsbrev regelbundet som heter Bakom Kulisserna, känner du till det, och vad tycker du om infon där?

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

18 juli 2010 13:26

Kan verka hotfullt men då jag vet att personen som skriver är en liten osäker mopedligaledare med svårare hjärnskador än vad som borde vara lagligt för en människa som inte är under övervakning, kan jag inte annat än skratta och troligtvis kommer jag "ta ett djupt samtal" då jag väl har oturen att träffa honom. Övervakad är han nog garanterat men han får inte den hjälp han uppenbarligen behöver. Han är väldigt tuff på avstånd men han är inget någon skulle behöva ta på allvar, vilket jag önskar fler visste. Jag är säker på att han inte kommer skriva igen. Med tanke på hans tuffa moppegäng där ingen ens äger någon moppe och där många ser upp till denna herre, som han tycker jag ska ansluta mig till kan jag säga att jag ska ta mig en ordentlig funderare, hahaha....?

Susanna: Håller med. Jag kommer i fortsättningen lägga energi på att skriva sånt jag tycker är intressant istället för skit. Jag ska skriva om Icke som inte kan vara helt ute och cykla som det kan verka? Han har ju ett väldigt stort antal anhängare så man måste läsa mer än "ödleteorin" för att han ska få en rättvis bedömning. Jag är dock av en annan uppfattning än Icke.

 
Ingen bild

Fakta

18 juli 2010 13:35

"Bakom kulisserna" har jag missat tror jag? Vilka ger ut det?

 
susanna55h

susanna55h

18 juli 2010 17:35

Det är en blogg som avhandlar såna här saker, Yrsa häggström heter bloggägaren, ligger som nr 1 på nån blogglista i Finland. Det är bara att googla Bakom kulisserna så hittar du den. Likaså Vaken.se är en sådan typ av blogg.

http://susanna55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards