Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Jag har fått en frågelåda ser jag?

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. Majoriteten av dem är särskrivande fjortisar som gör tafatta försök att locka till sig läsare genom att verka mystiska, utmanande eller provocerande för att sedan avsluta sin reklamkampanj med ett "kommentherah snällah, tihitihi...."?


Någon (förutom jag själv) verkar anse att jag besitter sådan kunskap att jag ska ha en frågelåda på min sida. Inget större fel i det förutom att jag gärna skulle vilja vara med och bestämma vad som finns på MIN blogg!? Är det verkligen möjligt att någon gått in och planterat frågelådan på min sida eller hur går det till? Jag har visserligen frågat några med denna funktion hur de fick den men jag visste inte att jag riskerade att någon slängde den på mig utan förvarning?


Jag fick också se att jag har lyckats vinna ett par priser den senaste veckan. Det är någon sorts vandringspokal som vandrar runt här på bloggplatsen vad jag förstår? Det var ju kul och det tackar jag för men jag tror inte att jag kommer haka på kedjan. Men jag uppskattar som sagt att jag fick priset av de personer jag fick det av...  

 
 
susanna55

susanna55

19 augusti 2010 13:33

Gjorde som du med priset Frågelådan tog jag bort, den har säkert tillkommit p.g.a alla dessa frågestunder fjortisbloggarna har..

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Syster Smisk

Syster Smisk

20 augusti 2010 21:27

Frågelåda? Som en Mina vänner bok? Obehagligt.

http://www.redbanner.wordpress.com

 
COZ

COZ

22 augusti 2010 08:14

no joo.
(skrev ett långt inlägg med variabla synpunkter nyss men jag är inte säker på att det kom fram.)
hur måru gubbe?/gumma?
(jag är fan inte säker (ännu) vad det är som gäller)
"olle eller olivia?"
(Magnus Karlsson eller Carola?)
och det enda jag är säker på är:
du är inte från BOLIVIA.
FJORTISAR HAR MAN JU FÅTT NOG AV....
(HAR ETT GÄNG SJÄVL)
ANNA-SARA-OCH LILLA HELENA.
OCH DU FÖRRESTEN!
BEHÖVER DU EN FAR-FAR ELLER SÅ?
JAG STÄLLER UPP!
24-TIMMAR OM DYGNET!
FAN OM MAN KUNDE VARA UNGE IGEN!
DÅ SKULLE JAG HA "FAKTAMANNEN" SOM FARSA!
VILKEN DJÄKLA HÖJDARE!
OKLARHETERNA FANNS JU INTE LÄNGRE!
HAN VISSTE ALLT...
MIN FAR....
FAKTAGUBBEN....
DU!
JAG "NOLLAR" DIG...
(MED ETT LITET PLUS I KANTEN)
KLART SLUT.
COZ
champagne!

http://coz-art,bloggplatsen.se

 
cyberliv

cyberliv

22 augusti 2010 15:23

Jag ser att du oxå "drabbats" av frågelådan OCH tycker som både mig och min vän COZ... det finns nog ett samband där som du säger, lådan har nog kommit för att det är så många småglin som bloggar, trist, tråkigt å meningslöst innehåll om man nu kan kalla "puss, sötis, tihi" etc för innehåll!

Däremot klipper jag in texten för hur du får BORT denna (K)låda ;)

Nu funktion - Frågeruta

Nu finns det en ny funktion som vi kallar för "frågeruta".

Det är helt ny menyavdelning där dina besökare kan ställa frågor till dig!

Den är inlagd som standard på alla bloggar och om du inte vill ha den så går du på menyn Inställningar -> Menyavdelningar -> Redigera avdelningar och tar bort menyadelningen. Frågorna som dina besökare ställer besvarar du genom att klicka på menyn Blogga -> Frågeruta.

Good luck mate!

http://cyberliv.se/blog.html

 
COZ

COZ

8 september 2010 09:09

E det du-eller alla fakta som tagit slut?
(man hör inte så mycket av dig längre...)
Jag vet att man kan drabbas av en djäkla likgiltighet när man ser vilka som bloggar här på bloggplatsen.
(Det är synd om fjortisarna nuförtiden)
Konstiga självhädelseprocesser styr deras vardag.
Vad fan är det med dem?
"ÄLSKA MIG FÖR HELVETE!"
(Jobbigt att se på)
(De tror att livet är en dokusåpa)
(De har ju växt upp med dessa)
Själv blev jag inte fri innan jag sket i andras åsikter om mig.
Och nu djävlar-lever jag!
(Och gör bara det jag vill)
BEFRIELSE!
SLÄPP FRAM DIN SJÄL SOM DEN ÄR!
DEN DUGER!
(MAN BEHÖVER INTE FÖRSÖKA KÖPA SIG POPULÄRITET!)
MAN BEHÖVER INTE ENS VARA ÄLSKAD!
BARA MAN TRIVS MED SIG SJÄLV.
(OCH DET ÄR DJÄVLIGT SKÖNT ATT SKITA I ANDRAS DJÄVLA ÅSIKTER)
NÄ-FUCK E´M!
JAG VÄLJER MINA STIGAR SJÄLV.
HARE BRA NU "FAKTIS"
DIG GILLAR JAG.
(SOM SANNINGSSÄGARE OCH "ICKE-ÄNNU-AV SAMHÄLLET TYSTAD-MÄNNISKA)
ALDO MORO!
COZ


http://coz-art,bloggplatsen.se

 
Miss Sixy

Miss Sixy

12 september 2010 19:55

Sv: Tack för din kommentar Faktamannen, och nej faktiskt du har rätt. Det finns tusentals olika virus som visar sig på samma sätt, så du har helt rätt.
Onödigt av dig ändå att påstå att en blogg är älskad av pedofiler och skriven av en fortis, och samma sak gäller det påstående om att hon skall tyckas vara min idol. För det är något som du inte vet något om alls, trots att du kallar isg själv faktamannen.
Vad gäller min ålder behöver du inte ens försöka gissa den, jag kan vara lika erfaren som en som är över 18 eller lika oerfaren som en under, det beror ju helt från person till person. Så vissa av dina anklagelser eller påståenden kasnke man skall säga, är högt onödigt skrivna :)

http://misssixy.bloggplatsen.se

 
COZ

COZ

19 september 2010 10:05

bla bla bla misssixy....
coz
du kan inte ens stsva till misssexy....

http://coz-art.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

28 september 2010 13:47

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja kommentera gällande din kommentar till mitt blogginlägg. Asså jag vek mig dubbelt!! "Jag är ju lite osäker på hur erfaren du är med killar e.g men jag är iaf oskuld.... Då menar jag alltså sex med någon mänsklig levande varelse. Om du inte har provat förut så kan du få prova mig om du vill? Sån där homosexualitet är ju bara en modegrej ändå och enligt min tro (katolsk kristen) och min politiska övertygelse (Sverigedemokrat) samt min farmor (Sverigedemokraternas vice partiordförande på 99 år med högst IQ i hela partiet, dvs 58!), är det en sjukdom som går att bota. Därför kommer du förhoppningsvis bli omvänd och botad om du antar mitt förslag och det låter väl bra? Själv är jag fullt frisk så länge jag överdoserar min psykofarmaka.... " HAHAHAHAHA du är bara så jävla klockren. Och jag tackar jag till erbjudandet. Vi kan ses sidanom korvkiosken du vet *där*. Jag kommer bära en blommig kjol, pälsskor, en tosa stickad tröja, en fjäderhatt samt en liten vit tusensköna i min bröstficka så du ser vem som är jag.

http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

28 september 2010 19:13

Låter ju utmärkt! Jag kommer ha en blazer med en nejlika i framfickan, mina finaste vita loafers och en hög hatt på mig. I´ll be there and you know where.....

 
Ingen bild

Alexandra

28 september 2010 20:27

Vi kan göra så att du gör en utredning på mig under tiden vi tar varandras oskuld.. Mest eftersom jag inte är helt nöjd med svaret om att jag är frisk. Var hittar man klubben? JAG VILL VARA MED, mest för att jag faktiskt aldrig HAR fel. Inte egentligen. Ibland spelar jag lite för spänningens och omgivningens skull, inget annat. Jag hoppas verkligen du tycker jag låter uppstyrd för denna outfiten har jag sparat till ett verkligen speciellt tillfälle. Är du säker på att du inte är lite utländsk? Det där med svenskar går ju lite emot världskartan...... Du låter själv väldigt fin då jag gillar hatt (fast det kanske framkom när jag skrev om min fjäderhatt?)Jag visar så klart lite tips när vi väl sätter igång så du behöver inte ha prestationsångest. Dock föredrar jag att du tjuvläser följande bok:http://desertpeace.files.wordpress.com/2010/02/sex-for-dummies.jpg . Sätt fart!!

 
Alexandra

Alexandra

29 september 2010 09:21

Hahaha ja jag vet. När jag såg det dog jag lite smått. Det var så kul att det gjorde exakt hela min dag! Hahaha

http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

 
Criss

Criss

14 december 2010 09:29

Vist är fjortizzarna underbara tihi... *kräks*

nej skottpengar på fjortisar skulle omedelbart tilldela sverige en stabilare ekonomi och ett högre genomsnitts iq.

Gillar din blogg du är inte rädd att ta i eller skita ner dej så att säga.

//Criss

http://criss1drom.bloggplatsen.se

King Beat

14 december 2010 18:41

Det stämmer nog. Tyvärr måste vi nog ta kål på ca 6 000 000 övriga svenskar också, för att höja IQ-snittet... Kul att du gillar bloggen och det stämmer att jag inte är rädd att ta i lite...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Av King Beat - 24 juli 2010 10:46

"Du tror du vet, du tror du kan Allt om kvinnor, allt om våra liv. Men du vet inget, du tar ett jävla kliv. Gubbe, snubbe, jävla man Bäst du börjar springa För här ser du en kvinna Som hatar dig så mycke' Vi ska slita dig i stycken!" ...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards