Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Vad otäckt....

Av King Beat - 6 maj 2010 06:40

Såg detta VÄLDIGT välformulerade och genombegåvade gästboksinlägg jag fått från något fan i natt: "Vi vet vad ni heter vi vet var ni bor vi kängar era dörrar..Krossa AFA".

Hahaha!!?? Låter skrämmande likt en tvångsplacerad och mobbad liten skinnskalle som skryter om sina nyinköpta galoscher? Vilka är vi? Du? Du som hittat  mig genom att googla på "kissie+silikon" kl 01.30 i natt har väl inga vänner? Eller du kanske satt och lekte "runkbulle" med din lågbegåvade låtsaskompis som du räknar med i ditt gäng? Han är din ledare och förebild va? Pinsamt att jag kunde kolla din sökväg, speciellt med tanke på resultatet, haha...!?


Först och främst tycker jag du ska lära dig skriva innan du skriver något så här pinsamt igen. Gå till skolan! Gå ut nian och fortsätt, även om de är elaka mot dig! JAG HÅLLER PÅ DIG JONNY! Du har tyvärr alla odds emot dig. Du är analfabet, fårståndshandikappad och rädd. Detta är ett resultat av den massiva mobbing du utsätts för. Dessvärre hade din mamma och någon av dina fjorton pappor det dåliga omdömet att, förutom det stora misstaget att inte välja abort, döpa dig till ett Y-namn!? Det är allmänt känt att 90% av alla killar med namn som slutar på "y" eller "ie" slutar sina dagar på kåken!


Du försöker framföra ett hot och påstår att du vetvadjagheterochvet....!? Om du visste vem jag var skulle du nog inte påstå något om AFA din lilla stackare. Gör dig själv (er) den tjänsten (du kanske har tappat tråden här så jag påpekar igen att jag vill att du ska gå till skolan) så slipper du framstå som det pinsamma lilla kryp du är. Har inte terapeuten på BUP sagt att du ska försöka vara snäll mot andra och jobba med ditt låga självförtroende istället? Om du vet vem jag är så får du MER ÄN GÄRNA komma och kängapåmindörr!  Kom när som helst och ta med dig alla dina låtsasvänner! Jog LOVAR att jag bara ska prata med dig (förlåt er), och du (förlåt ni) kommer inte vakna upp död i en jordkällare på månen med "erakängar" tajt lindade runt halsen. Jag antar att jag skulle göra både dig och dina framtida kvinnooffer en stor tjänst om jag hade ihjäl dig......  

 
 
Enander

Enander

6 maj 2010 08:56

Hej, jag har nu startat en fototävling på min blogg, kika gärna in och var med :)

http://juliaenander.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

6 maj 2010 10:17

hahaha.... jävla bra svarat... Det e väll någon tuff 15-åring o hans coooooooola gäng.. woooow... de e så grymma nu för tiden "garvar"

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

6 maj 2010 10:23

Hah! Jag som alltid har sagt att barn med Y på slutet får problem!! De som var som mest elaka mot mig i skolan, av någon anledning som jag inte förstår var de somhette namn på Y. Faktiskt Jimmy och Johnny. Var de slutat idag är nog inte svårt att lista ut. Jag blir chockad om de har familj och barn.

Hälsning från en sån där "mammabloggare"!

Har du förresten något namnförslag på vår nästa bebis som kommer snart?

http://ladysylvia.blogg.se

 
Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

6 maj 2010 10:32

Jo, jag har en fråga till dig Faktamannen! Nu tolkar inte jag dig som bitter och missnöjd med livet, för jag tror mig kunna förstå lite av din ironi i dina texter, även om du också står för det du skriver. Men hur uppfattas du av andra? Vet du det? För jag vill bara ha lite hjälp. Jag uppfattas ofta som negativ, bitter, missnöjd etc när jag skriver bara för att jag uttrycker mig... Vad gör jag för fel? Jag blir less för att man inte kan få uttrycka sig utan att just bli dömd för att bara vara grinig. Det är ju inte så att jag sitter och sliter mitt hår och skär mina handleder här hemma. (Jag hoppas att du skapar en frågelåda=).

Jag tycker för övrigt att du skriver skitbra och jag sitter här och lusläser.

http://ladysylvia.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

6 maj 2010 12:13

Hahahahahahahaha! Du tar den omtalade "nätmobbingen" till en heeelt annan nivå! Det är rätt, man ska inbjuda sina stalkers till att få komma hem till en. själv brukar jag googla mina, leta reda på bild på dom och skriva "Undra vem som stalkar vem. Här är dina personuppgifter." och sen bifoga allt jag hittat! hahaha!

http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

 
Faktamannen

Faktamannen

6 maj 2010 12:32

Till gravida Amanda med pöjken Ville Vincent. Självklart var det bröderna (?) Johnny och Jimmy som som trackade dig och alla andra barn i området! Det hör man ju på namnen! Antar att båda antingen är döda eller sitter på institution idag? Inte blev det väl någon "Professor Jimmy" i alla fall?

Angående namn på ditt barn vet jag med säkerhet att du kommer undvika "y-namn", så det behöver jag inte varna för. Jag tycker att du kanske ska skita i att döpa honom Kevin om det blir en kille också, då det visat sig vara ett nytt "y-namn". Jag är som du vet helt ärlig när jag skriver och Vincent är faktiskt helt ok för att vara ett "american name"? Det har jag inte tänkt på faktiskt! Slopa dem dock i fortsättningen vilket kön det än blir, men Vincent är FAKTISKT något unikt som ett helt ok "american boyname"(befinner mig i någon form av chocktillstånd tror jag), så hälsa grabben från mig! Jag ska klura ut ett bra namn till ungen och skickar det när jag kommit på det.

Visst är jag bitter ibland. Jag är bitter över hur Världen ser ut och jag är asförbannad på de som orsakar eländet! Bitter kanske är fel ord? Frustrerad känns mer rätt. Jag tycker det är väldigt roligt att höra att du också är det! Grattis! Du är en Svensk och smart person! Tänk hur dåliga oddsen är, men ändå skulle just du ha turen att bli det! Jag har som mål att göra fler människor bittra och missnöjda över viktiga saker då jag är övertygat om att det är VI som gör förändringarna! Det skulle hända ännu mindre än idag om ALLA, istället för de flesta, satt och var nöjda över en global skitsituation!

Jag är även mer än nöjd över mitt privata liv och ser mig som en väldigt rik och lyckligt lottad människa, med god självbild. Inte nödvändigtvis rik på pengar då jag inte ser något värde i pengar annat än något jag tyvärr behöver ha i dagens läge. Detta är ovanligt i Sverige för här sätter många människor likhetstecken mellan jakten på lycka och jakten på pengar och status. Egentligen är vi alla djur, men inget duger för människorna för vi vill alltid ha mer!? Men djuret människan föds med en framtida livsskuld som kallas hyra, el m.m

Vi människor styrs av fördomar, speciellt i Västvärlden. Jag har nog mest fördomar av alla i hela Mellansverige. Jag vet med säkerhet att de som känner mig anser att jag är en väldigt smart person med starka åsikter som alltid säger vad jag tycker! Jag se även som nyfiken vilket jag fått höra hela mitt liv. De som känner mig ser mig både som en god lyssnare och talare.

De som ser mig för första gången utan att prata med mig gör oftast som jag själv gör, d v s dömer efter utseendet. De som lyckas med konststycket att inte få en uppfattning om en människa de ser, är jag beredd att ge en påse popcorn, om de inte är under fem år eller utvecklingsstörda.

Det finns dessvärre väldigt många som "dömer till döden" utan rättegång. Många dömer utan att låta den åtalade försvara sig, vilket jag inte gör och där finns skillnaden. Detta är något jag lärt mig leva med och som gjort mig ännu starkare och mer radikal. Människor som anser att jag är en dålig människa, för att De anser att Jag har ful tröja på mig, har jag inget intresse av att prata med! Dessa människor ser ner på mig utan att ha en aning om hur jag är, medan jag ser ner på dem och är övertygad om att jag är en bättre människa än dem!

Det du gör fel är att du känner som du gör. Du står ju för dina åsikter förstår jag? Känn dig stolt för att du väcker känslor hos folk! Tänk vad tråkigt om du var en grå liten skugga i ett hörn som ville säga något men inte vågade? Eller ännu värre! Tänk om du var åsikstlös!? Du kan välja att bli en grå skugga för att slippa dumma människors felaktiga åsikter om dig om du vill! Du får sänka dig till deras nivå om du trivs med det. Det är bara att välja det du tror du trivs bäst med. Var dig själv och fortsätt säga det du vill göra och låt människor du egentligen inte behöver bry dig om, se dig som en bitterfitta om de trivs med det? Eller stäng in dig i dig själv så du kvävs, pg a dessa dumma människor du inte behöver. Du har antagligen några riktiga vänner? Jag har massor av kompisar men kanske en handfull riktigt jävla bra VÄNNER jag litar på till 100%! Det finns flera av mina kompisar som ser mig som en dryg besserwisser, men mina vänner (och familj) är de enda jag verkligen bryr mig om.

Lycka till och jag hoppas du lär dig trivas bättre i din situation en som bitter åsiktsspruta snart. Acceptera att du är som du är utan att kämpa emot! Du måste även acceptera att andra har åsikter som inte är vad du tror på. Mår du dåligt av att vara med dem pg a att du känner dig hämmad så sluta var med dem. Det är lätt att välja rätt!

http://faktamannen.bloggplatsen.se

 
Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

6 maj 2010 17:54

Tack Faktamannen! (Jag diggar ditt namn). Vilket härligt "brev" till svar jag fick! Det gjorde min dag in i själen! Jag ska läsa det igen, lite senare ikväll, när tid finns. På återseende från mig.

http://ladysylvia.blogg.se

 
Emy

Emy

6 maj 2010 19:59

Som vanligt, tack för ett bra inlägg.
Det enda rätta är att hoppa på folk som trakasserar en och lämnar negativ kritik, jag önskar bara att jag kunde genomföra det dylika själv, men tyvärr har jag en lite för trög livssyn för att försöka mig på någonting sådant, även om jag är helt säker på att jag skulle klara av det. Någonting jag kanske borde fundera på... Hm. Nu gav du mig en tankeställare också. Bra gjort. Det är det inte många som lyckats med på den senare tiden.

Och angående ditt senaste inlägg om Aftionbladet. Jag måste erkänna att jag fick roligt när jag läste de. Alla dessa osynliga lagar om att respektera folk gäller tydligen inte för media.

http://thehostresswithoutaname.bloggplatsen.se

 
Xecute

Xecute

7 maj 2010 10:09

har inte käkat frulle än så jag orkar inte kommentera ordentligt. Måste bara förklara min kärlek, skrika ut den, innan jag loggar ut. Faktamannen, I löööööv jooooo! Kick some serious pucko-ASS!! :-))

Ps jag har två bekanta som jobbar på AB. Har även haft sex på deras redaktion. hahahahahahahahaaaaaaa!!!!!!!

http://xecute.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards