Alla inlägg den 6 maj 2010

Av King Beat - 6 maj 2010 17:31

Fick nyligen ett anonymt tips som var väldigt intressant! Faktamannens blogg är tydligen av så stor vikt att Aftonbladet övervakar den!? Detta är absolut sant och inget skämt! De har enbart idag vart inne och snokat på min blogg vid minst fem olika tillfällen!? Innan idag har de var inne vid minst tre andra tillfällen!? Detta gäller alltså enbart Aftonbladet och om de övervakar och tar information från mig lär annan media också hämta sitt stoff från min blogg? Jag vill fan ha lön om jag ska vara en källa till deras nyheter! Vilket intressant sätt att skaffa sina nyheter på! Kolla länken får ni se var Aftonbladet snokar fram sitt material: http://mediacreeper.com/name/Aftonbladet+AB (jag finns ganska högt upp runt tidpunkten 11.50) . Jag klassas antagligen som samhällsfarlig också om man kollar de andra källorna de hämtar info från!? Detta är faktiskt riktigt kul, även om det kanske är lite skrämmande också!?

Av King Beat - 6 maj 2010 06:40

Såg detta VÄLDIGT välformulerade och genombegåvade gästboksinlägg jag fått från något fan i natt: "Vi vet vad ni heter vi vet var ni bor vi kängar era dörrar..Krossa AFA".

Hahaha!!?? Låter skrämmande likt en tvångsplacerad och mobbad liten skinnskalle som skryter om sina nyinköpta galoscher? Vilka är vi? Du? Du som hittat  mig genom att googla på "kissie+silikon" kl 01.30 i natt har väl inga vänner? Eller du kanske satt och lekte "runkbulle" med din lågbegåvade låtsaskompis som du räknar med i ditt gäng? Han är din ledare och förebild va? Pinsamt att jag kunde kolla din sökväg, speciellt med tanke på resultatet, haha...!?


Först och främst tycker jag du ska lära dig skriva innan du skriver något så här pinsamt igen. Gå till skolan! Gå ut nian och fortsätt, även om de är elaka mot dig! JAG HÅLLER PÅ DIG JONNY! Du har tyvärr alla odds emot dig. Du är analfabet, fårståndshandikappad och rädd. Detta är ett resultat av den massiva mobbing du utsätts för. Dessvärre hade din mamma och någon av dina fjorton pappor det dåliga omdömet att, förutom det stora misstaget att inte välja abort, döpa dig till ett Y-namn!? Det är allmänt känt att 90% av alla killar med namn som slutar på "y" eller "ie" slutar sina dagar på kåken!


Du försöker framföra ett hot och påstår att du vetvadjagheterochvet....!? Om du visste vem jag var skulle du nog inte påstå något om AFA din lilla stackare. Gör dig själv (er) den tjänsten (du kanske har tappat tråden här så jag påpekar igen att jag vill att du ska gå till skolan) så slipper du framstå som det pinsamma lilla kryp du är. Har inte terapeuten på BUP sagt att du ska försöka vara snäll mot andra och jobba med ditt låga självförtroende istället? Om du vet vem jag är så får du MER ÄN GÄRNA komma och kängapåmindörr!  Kom när som helst och ta med dig alla dina låtsasvänner! Jog LOVAR att jag bara ska prata med dig (förlåt er), och du (förlåt ni) kommer inte vakna upp död i en jordkällare på månen med "erakängar" tajt lindade runt halsen. Jag antar att jag skulle göra både dig och dina framtida kvinnooffer en stor tjänst om jag hade ihjäl dig......  

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards