Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Falsk marknadsföring....

Av King Beat - 14 maj 2010 06:43

Halkade in på en muskelblogg igen, eller i alla fall något som ägaren själv anser vara en muskelblogg? Den här idioten hade fått släpp "de luxe" och fått för sig att vilja synas i det så kallade "rampljuset". Det är väl ok att göra reklam för sig, men borde folk som ljuger i sin reklam få hålla på!? Muskelknutten ville ge sken av att skriva så provocerande att "känsliga läsare varnas" och han uppmanade läsarna att "kommentera hur sjuk i huvudet jag är"!?


Dessa visdomsord framkallade självklart både min nyfikenhet och ett skrattanfall liknande det jag fick första gången jag rökte på! På sin pres.bild står snubben med bar bringa och spänner sig blå i ansiktet (som man f.ö slipper se vilket jag är oerhört tacksam för) och får väl fram lite muskler. Det är svårt att bara genom bilden avgöra om killen är en välbyggd 16 åring, en lätt förståndshandikappad hobbybyggare eller en testosteronstinn fd. mobbad tjugoåring med hjärnförslitningar, men när jag börjar läsa hans recept och drömtydningar anar jag den sistnämnda. Han har något så originellt som en stjärna tatuerad på ena axeln (enl. fakta är det "few" svenskar som har såna!), så jag får för mig att han är över 18 år, men han har ett namn på sin blogg som för tankarna till fjortisbloggarna, vilket gör mig en aning osäker?


Att han utlovade sån drama och uppkäftighet i "rampljuset", gjorde dessvärre att jag gick in på hans blogg. Där väntade jag mig att han skulle vara lite störig, även om jag förstod att han var en mes efter att ha sett hans spåniga annons i "rampljuset". Tyvärr var hans blogg den mest lama och i särklass sämsta skit jag någonsin läst!? Han var inte uppkäftig någonstans och han kan omöjligt anse det själv, om han inte lider av vanföreställningar? Hur kan någon dra ett så pinsamt drag, att marknadsföra sig totalt felaktigt, för att sen glömma bort att folk troligen kommer läsa skiten? Det måste väl vara fantastiskt pinsamt att vara så jävla dum, att marknadsföra sin mesblogg på ett sätt att läsarna tror det är en riktigt uppkäftig blogg för att sedan komma in på en jävla sömn och matblogg!? Han kunde väl för fan ha försökt i alla fall? Skriver man som han gjorde i "rampljuset" fattar väl vilken kretin som helst att man inte kan ha en "dela recept blogg"?


Dumjäveln skrev förutom matrecept om sina skittråkiga drömmar, där han åkte karusell med sina förståndshandikappade muskelpolare och han nämner något om sina otäcka morföräldrar, som jag inte ens hann läsa innan jag nickade till!? MYCKET intressant och provocerande läsning...... Nej! Inte ens om läsaren är fyra bast! Undrar om någon kommer skriva en kommentar om hur sjuk han är som han önskar? Kanske för att vara snäll? Till saken hör att INGEN hade lämnat någon kommentar när jag var inne! FY FAN VAD PINSAMT! Därför var jag tvungen att skriva ett litet meddelande där jag berättade för honom vad jag anser om, att likt en mycket obegåvad ung man utge sig för att vara en störig och provocerande bloggare, för att sedan ha en mesblogg om mat, muskler och drömmar!


Ointressanta inlägg om hans fåniga drömmar blandas med recept och han verkar mer frikyrkligt religiös eller psykotisk, än han ter sig uppkäftig. Detta gillas INTE! Han hade tidigare skrivit ett inlägg där han klagade på anorexiaflickor, genom att likt en lärd gammelgrek påpeka "alla SKA vara nöjda över sin kropp för det är JAG"!? Detta gjorde att jag idiotförklarade honom utom rimligt tvivel, utan chans att överklaga och även om inlägget hade skapat förhållandevis många kommentarer lämnade jag bloggen här, utan att orka läsa mer. Brorsorna Ronny och Jonny måste ha gått ovanligt hårt fram mot den här stackaren? Så hårt att killen fått vanföreställningar? Min slutgiltiga dom får bli denna, så jag kan gå vidare och förlåta honom..... Punkt OCH slut!


Nej förresten, hoppas inte Xecute halkar in på hans sida för då blir det ännu mer synd om kraken! Lägger en länk på din sida.....

 
 
Xecute

Xecute

14 maj 2010 10:15

LOL! Önskar jag kunde formuler mig som faktamannen, men jag har inte tillräckligt med fantasi."..en välbyggd 16 åring, en lätt förståndshandikappad hobbybyggare eller en testosteronstinn fd. mobbad tjugoåring med hjärnförslitningar.. *kissar på mig* ... har bitit ihop och låtit bli att gå in på alla dessa rampljuswannabees bloggar för att inte ådra mig polisanmälningar. Jag säger bara "denize". "omfg".. suck. har till och med lyckas hålla mig ifrån det här puckot, eftersom jg är rädd om mitt känsliga hjärta och befarar att en läsning skulle ge allvarligare effekter än lite flimmer. Men nä, nu måste jag ju. :-)))

http://xecute.bloggplatsen.se

 
Mikael

Mikael

14 maj 2010 10:28

Hans stjärna representerar kvinnlighet, och vissa transexuella kvinnor brukar ha det tatuerat på axeln.

Det är ju ett måste att läsa hans blogg lol. Ibland så önskar man att dom som behövde tvångsvård fick det ;)

http://mirhepo.bloggagratis.se

 
Josefine

Josefine

14 maj 2010 14:27

Du skriver väldigt underhållande!

http://josefinegoransson.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

15 maj 2010 09:54

Vill han lära sig provocera, ska han läsa min blogg, haha!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
pinkozzy

pinkozzy

19 maj 2010 10:03

Var fan är länken?

http://pinkozzy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards