Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

Rättning...

Av King Beat - 14 maj 2010 15:34

Jag hatar när människor skriver och "neggar" mig anonymt, men dessvärre har jag råkat göra samma sak själv! Jag är fullt ärlig när jag säger att det är något fel på mina inställningar vilket resulterar i att mina kommentarer till andra blir anonyma trots att jag har alla rutor ifyllda när jag slänger iväg dem!? Jag ber om ursäkt för detta och vill klargöra att jag ALDRIG kommenterar NÅGOT anonymt medvetet!


Jag har kommenterat tre ggr idag. Den första till muskelberget vilket var väldigt olyckligt, även om "Faktamannen" kom med och min lilla pik när jag knuffade ur honom ur "rampljuset" har kanske inte gått honom obemärkt förbi? De andra två kommentarerna var inga "neggar" och de var till mina vapendragare, så där räcker det med "Faktamannen".


Jag hade fått svar på tal av muskelberget måste jag säga. Jag berättade ju ungefär vad jag skrev till honom men utelämnade detaljerna. Hans svar var väldigt roligt då han säger till mig att "jag bloggar för min egen skull" vilket, även om det är en lögn, borde vara något han fortsätter med. "Du behöver inte läsa om mina drömmar" vilket stämmer mycket bra, men den roligaste meningen var "jag blir av med oskulden när jag vill!!"....

 
 
Xecute

Xecute

14 maj 2010 17:06

Kommer inte för mitt liv ihåg vad muskelpuckot har för nick. Har sökt på allt möjligt som börjar med "muskel".. :-)))

http://xecute.bloggplatsen.se

 
Master Matteh

Master Matteh

16 maj 2010 14:06

Här har ni "muskelpuckot" ;) Seså upp med hakan gott folk och var lite glada istället!

http://wildnights.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Faktamannen

16 maj 2010 20:38

VA!? Det där var fantastiskt gjort av honom!!?? STOR RESPEKT! Jag erkänner mig besegrad för första gången! Det där var en grymt mogen reaktion jag INTE var beredd på! Killen kan inte vara ett riktigt muskelpucko som nitar Faktamannen till tystnad!? Bra gjort....

 
Alexandra

Alexandra

5 juni 2010 15:01

Vad fint att han blir av med oskulden precis när han SJÄLV vill och inte när någon annan vill. modig kille det där. Tufft! *S*

http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards