Alla inlägg den 6 april 2010

Av King Beat - 6 april 2010 03:27

Jag måste be alla mina fans om ursäkt då jag inte hunnit skriva något inlägg under dagen. Ni förstår nog att jag är en ganska upptagen människa, med uppdrag världen över. Men nu är jag här och ska berätta den otroliga nyheten! Jag har varit professionell bloggare i en vecka och har redan ÖVER 200 unika besök till min blogg! Det är världsrekord! Jag kan inte med säkerhet säga att det är världsrekord då jag inte har lyckats få fram ngn statistik, men enl. mina källor är det ett väldigt svårslaget världsrekord jag lyckats ta! Jag har, efter en veckas professionell bloggning (min första dag som amatör räknas inte då jag inte skrev något), lyckats med bedriften att vinna de fem av åtta grenar, i gruppen "Lovande talanger och chanslösa förlorare", som är värdiga att vinna i Världens enda seriösa bloggtävling! Grenarna jag vann var "Störst antal fans", "Störst antal unika besökare på en vecka", "Störst antal kommentarer på en vecka", "störst antal seriösa bloggfrierier någonsin" samt självkart den mest ärorika och prestigefyllda titeln som är "Mest betydelsefulla bloggen"!

De tre grenar jag inte lyckades ta hem segern i var grenarna "Mest hatade bloggaren", som otippat gick till en blond, rasistisk och hjärndöd (det ryktas att hon blivit hjärnblästrad!?) liten fjortistjej som kallar sig "paow"!? Hade aldrig hört talas om skitungen, men det hade tydligen alla andra!? Det allra mest överrakskande var att HON BEVISLIGEN (jag m fl. har sett bevisen) har hört talas om MIG och att hon hyser ett sånt agg mot mig att hon kallar mig "Fucktamannen"!!?? Detta måste jag ju självklart undersöka vidare, och ska smygkika på bloggmongots sida och se vad det är för lurt (rapport följer givetvis)!? Jag vann lyckligtvis inte heller "Minst talang i gruppen" som Syster Smisk stolt tog guldpengen i, samt den allra mest pinsamma titeln "Bloggaren med lägst IQ" som självklart gick till ickemänniskan Kissie.

Då detta är en "oundergoundtävling" så vågade arrangörerna inte ha något spektakel kring tävlingen, så den hölls bakom stängda dörrar. Inte ens JAG fick komma dit då de var rädda att jag skulle bli överfallen av hysteriska beundrare som snappat upp hemligheten. Vad jag fått höra bjöd de dit Kissie, då de efter att ha läst mitt inlägg från i lördags, börjat ana oråd och ville kolla om min teori stämde! Hon dök förstås aldrig upp och lämnade heller ingen förklaring, vilket givetvis gjorde mig ännu mer säker på min sak att hon inte finns!

Resultaten kommer tyvärr inte visas någon annanstans än här, pg a arrangörernas rädsla för hämnd från t ex Tito Beltram (!?) som tydligen sitter och "bloggar" (alla vet att han eg. barnporrsurfar), ifrån sin ensamma cell någonstans i Tillberga...... Han ska enl. uppgift vara mycket upprörd över att ingen lyckats finna hans blogg? Efter som "killen" är totalt väck tycker jag arrangörerna gjorde en bra bedömning. Därför får ni helt enkelt lita på mina ord då resultaten varken kommer presenteras någon annanstans, eller erkännas av de tre andra pinsamma vinnarna........

Slutligen vill jag tacka alla mina fans för utan er hade jag aldrig lyckats med denna otroliga bedrift! Kom ihåg att hålla ögonen öppna för senare idag kommer det förhoppningsvis en detaljerad rapport om mitt undercoveruppdrag att infiltrera paow! Detta är PINSAMT spännande!

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards