Alla inlägg den 17 april 2010

Av King Beat - 17 april 2010 17:32

Jag efterlyser härmed signaturen Valkyria som lite fegt lämnade en kommentar, som dock inte var någon direkt kritik mot mitt inlägg (tror jag?). Kommentaren är på inlägget "Vilket jävla skit!" från 12/4 där denne person skriver något kryptiskt och avslutar med att satsa stålar på att jag troligen (!?) skulle "käfta om jag träffade henne (honom?)  och diskuterade vad h*n vill med sitt land". Vi har en storspelare på tråden tror jag? Jag vill inte satsa emot då jag kan satsa mitt arsle på att jag kommer diskutera mot vem som helst som bara vågar ställa upp någon jävla gång!!?? Sluta lämna kommentarer där jag blir utmanad utan att kunna svara! Alla får ha åsikter och får mer än gärna komma med kritik mot mina inlägg. Men jag anser att om man skriver sina åsikter på min sida ska man först och främst vara modig nog att stå för dem genom att ge mig chansen att svara, samt även vara beredd på att åka på ordentligt med smisk då jag börjar argumentbomba! Så skriv gärna om vad du tänker om "ditt" land, så jag får se dina argument för de åsikter jag anar! Vem vet, du kanske övertygar mig? Troligtvis inte men jag vill ändå se vilken grund du har till dina åsikter. Om det är som jag anar, dvs nationalistiska åsikter så BEORDRAR jag dig skriva! Ladda upp med argument för de Nd och Sd sympatisörer jag haft förmånen att diskutera sönder hittills har varit pinamt enkla, då dessa till 99% består av "bärror" som inte gått ut mellanstadiet, är tandlösa och har föräldrar som är syskon! Detta är alltså beskrivningen av dessa partiers ädlaste medlemmar. Våga stå för dina åsikter men var beredd på att du kommer framstå som ett fån, speciellt om du skriver som du gjort i din kommentar! Har jag missuppfattat så skriv och förklara så ska jag försöka vara snäll. Jag ska även säga att jag själv inte känner tillhörighet med något svenskt parti och jag är INTE kommunist!

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards