Alla inlägg den 10 april 2010

Av King Beat - 10 april 2010 17:51

Efter senaste dagarnas traumatsika upplevelser bestämde jag mig att återgå till mitt primära syfte med denna blogg. Detta är bl a att upplysa människor om sanningen, och inte som jag förvirrad lyckades göra istället, skriva om personer utan betydelse eller ens med säkerhet fastställd existens! Andra primära syften med min blogg är att väcka oppinion, provocera urholkade dokusåpaälskande människor m.m Därför kommer detta inlägg delas upp i några delar då jag omöjligt kan sitta här och skriva allt rakt av. Jag ska försöka skriva delarna så tätt som möjligt för att ni läsare ska få ihop sammanhanget av det jag skriver, då detta kommer vara nyheter för många.


Jag vill inleda min serie med att förssöka få folk att förstå att Expressen, Aftonbladet ger lika korrekta nyheter som Hänt Extra och att TV4 är en vinklad skitkanal, som genom att visa übervinklade dokumentärer varje kväll, med syftet att få svenskarna övertygade att det är en mkt god idé att ansluta oss till "USA-alliansen". Jag vill poängtera att jag absolut inte har något emot några folkgrupper, stater eller övertygelser i sig. Det jag är starkt emot är vad vissa folkrupper och stater gör mot andra folkgrupper och stater, utan någon somhelst rätt. De jag syftar på är mäktiga stater som dunkar varandra i ryggen och hejar på varandra när de förtrycker hela länder och folkgrupper och kommer undan med det. De kommer undan med all skit de gör för de styr största delen av västvärldens media och kan därmed vilseleda en hel värld!

Jag är INTE nazist och jag hatar inte judar! Jag är humanist och avskyr det de sk "israelerna" gör i ett område som inte tillhör dem, och även om de själva hävdar det, har aldrig detta område tillhört dem! Jag hade hatat det lika mkt även om det inte var så att dessa onda makter råkade ha en judisk befolkning. Men nu är läget på detta vis av en anledning, vilket gjort att en religiös övertygelse kommer emellan det folket med denna tro gör mot människor med en annan tro. De människor som drabbas av detta förtryck har en tro som i västvärlden väcker anstöt, då vi blir matade med information om terrordåd utförda av galna muslimer. Hur kommer det sig tror ni? Var får vi denna information från? Var tror ni ägarna av de största utgivar-och mediabolag, som äger t ex Expressen, Aftonbladet och TV4 (för att nämna en bråkdel), härstammar från. Var ifrån härstammar Bonnier (äger Expressen, TV4 och ett stort antal andra tidskrifter och företag, och har kontroll över majoriteten av all media i Sverige), Schibstedt ( äger Aftonbladet m.m.), Helle Klein (Chefred. Aftonbaldet), Fam. Hjörnes som äger bolaget Stampen (äger samtliga av de fem dagstidningar som ges ut i Dalarna), Achberg som äger Strix (äger TV3 m.m.)?  Gissade ni att de dessa är av judisk härkomst så har ni rätt och även om de inte utövar religionen aktivt, så är de den mer trogen än någon annan religion.


Sverige får ju i sin tur sin info från någon. Sveriges nyhetsbevakning går oftast genom TT som ni säkert vet. TT ägs av Bonnier och Schibstedt. Tyvärr vet jag inte hur man sätter in länkar här, men enl. en artikel ägs hela 96% av västvärldens media av sex judiska bolag!! Tror ni att vi som konsumenter läser  "politiskt och religiöst obunda"  och ovinklade nyheter i dessa blaskor!? Tänk er kedjan! Du läser i Expressen om ett terrordåd någonstans i Mellanöstern. Jag kan inte påstå att den artikeln vinklats till av Expressens ledning (kanske, kanske inte), men den info Expressen fått kommer med största sannolikhet (helt säkert) fr ngt stort mediabolag som stödjer judarna i "Israel" som förtrycker muslimer!? Tycker ni det verkar politiskt och religiöst obundet? Ja kanske OBUNDET men knappast OVINKLAT!


Jag vill åter igen poängtera att jag inte är nazist, rasist eller något annat "ist"! Jag hatar när människor förtrycker andra människor, och det spelar ingen roll vilken hudfärg eller religion förtryckarna har! Jag är inte galen och tror inte på "sion vises protokoll" eller "ZOG"! Jag tror att Hitler var galen och att koncentrationsläger existerat. Jag tror inte att någon människa är värd mer än någon annan. Det jag anser är att ingen har rätt att helt oprovocerat smutskasta, förtrycka, skada eller döda någon annan, vare sig individ eller grupp! Jag är en kritiskt granskande person och anser att västvärldens massmedia är felvinklad. Jag har t om upplevt detta själv då jag var i Jerusalem under en period. Där fick jag med egna ögon se förtrycket och händelser (speciellt en som jag kanske nämner senare) för att sedan få reda på Expressens sanningar och "ovinklade" nyheter om dessa händelser!


Det är detta jag vill förmedla med denna serie av inlägg som kommer handla om följande: Palestina-Israelkonflikten. USA som världpolis och deras stöd till Israel samt världens snedfördelning av resurser, där t ex 20% av jordens totala befolkning (vi i Väst) snor 80% av ALLA tillgångar!!?? Jag tänker även skriva om hur lite vi vet i det "big brother" samhälle vi lever i och hur övervakade vi är hela tiden. Världsledningens vilja att passivisera människan genom olika metoder som gör att vi tillslut kommer sluta att tänka helt (kolla tidigare inlägg, det har redan börjat...) är en sak som kommer beskrivas. Slutligen kommer jag berätta om den stora världsordning som eg. styr världen, genom att vara så mäktiga att de påverkar beslut som USA:s president och hans crew verkar stå bakom! Vissa saker kommer vara teorier (mkt troliga teorier enl mig) medan andra är fakta (just den om världsordningen är faktiskt fakta!). Håll till godo för snart kommer nästa chock!

Av King Beat - 10 april 2010 03:57

FÖRLÅT!! Jag skäms verkligen för mitt beteende! Först och främst för att jag redan efter drygt en veckas bloggskriveri, lyckats med att misslyckas skriva en dag (har ju lovat att skriva varje dag). Jag skäms också för att jag rycktes med i bloggvärldens "mainstream" och sakta deformerades till fjortis!? En dum och blond sådan!? Jag som lovat att skriva provcerande inlägg om intressanta ting, glömde mina principer och började hacka på kända och korkade fjortisbloggare? Detta beteende kommer troligen bli ett huvudkritrium för diagnosen bloggutlöst psykos! Därför kommer jag lämna Kissie och PAOW bakom mig, efter en redogörelse av tisdagens uppdrag (samt vilka konsekvenser detta kan ge), för att koncentrera mig på mitt ursprungliga syfte med denna blogg.


Mitt uppdrag i tisdags var som ni vet att försöka infiltrera PAOW:s fnittergäng för att få veta varför denne unga tös hyste sånt agg mot mig. Hon har gett mig öknamnet "Fucktamannen" och gett mig upplysningen, genom en kommentar på ett inlägg här, att jag är "sorglig"? Detta har hon självklart gjort helt oprovocerat! Nu är inte jag den typen som tar illa vid mig av icketänkande bloggfjortisars lama försök att sänka mig, men pg a min bloggutlösta förvirring reagerade jag med att bry mig vilket är tillräckligt illa. Detta yttrade sig i en nyfikenhet att börja spana och snoka som den privatdetektiv jag är, även om denna kommentar inte skulle rört mig arslet om jag befunnit mig i mitt habitualtillstånd. Lyckligtvis kunde mina medhjälpare väcka mig ur min förvirring på ett tidigt stadium, och jag lyckades aldrig höja bloggdårarnas statistik, varken genom besök eller kommentarer, vilket jag är evigt tacksam för.


Jag var tvungen att åka på en intensiv bloggpsykosbehandling, vilket innebar en resa till Stureplan tur och retur (all inclusive!) för att beskåda det fenomen som enbart kan beskådas där fullt ut. Dessa mer eller mindre levande (de finns ett fåtal exemplar med ett medvetet sinne och logiskt tänkande) organismer, lever i denna värld som toppenbloggerskorna (vilka oftast själva tillhör denna art) försöker skriva om. Jag bör nämna att detta är en teori och INTE ett fakta, då fenomenet inte funnits tillräckligt länge att någon säkert kan förklara vad det är. Behandlingen tog 8 timmar och var MYCKET effektiv! Jag fick se dessa kräkmedel av olika styrkor och av båda könen. En typisk hane hade backslick och ett snack som påminde om Carl-Jan Granqvist. De hade ofta ett släp av imponerade, storögda och ihåliga honor med så stark utsrålning att det (ärligt talat) tjöt "error" i 120 dB!? Detta är något jag måste varna alla ovana att göra på egen hand, då detta kan vara väldigt skrämmande. Känner ni någon i riskzonen för bloggpsykos, eller misstänker ni att någon i er närhet redan drabbats, tveka inte att kontakta mig för bästa vägledning!


Detta elände fick jag betrakta i hela 5 timmar i onsdags kväll! Denna terapi kallas inte helt oväntat för "the clockwork orange therapy" och efter denna traumatiska upplevelse har jag knappt vågat närma mig min dator! Detta pg a min rädsla att exponeras av bilder på denna art, vilket resulterar i illamående, ångest, kallsvettningar, huvudvärk m.m, m.m Jag har dock inte ändrat uppfattning om mediabluffen Kissies vara eller icke vara, då jag med säkerhet kan säga att hon inte finns!


Jag vill återigen be alla mina fans om ursäkt för detta lilla missöde. Jag är ju "noob" inom denna värld och kunde omöjligt se någon risk med att börja blogga!? Bloggpsykos är lyckligtvis alltid övergående vid rätt behandling och jag är nästintill helt återstålld. Jag har sett att det tillkommit en hel del snälla kommentarer från fans som älskar mig. Det har även tillkommit ett fåtal kommentarer från fans, liknande den helt fantastiska jag fick av signaturen "icke fans" som löd "jag tror inte att du har ens en myra som fans"(??). När jag såg denna underbara kommentar fick jag tyvärr en svag tendens till hjärtklappning pg a min behandling. Vad tror ni? Är det ett Stureplansdjur som försöker framföra något? Som ALLTID när jag får kommentarer från fans med bristande förmåga, saknas en länk till någon blogg el dyl.!? Hur som helst vill jag tacka SAMTLIGA fans för responsen!

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards