Direktlänk till inlägg 10 april 2010

The clockwork orange therapy

Av King Beat - 10 april 2010 03:57

FÖRLÅT!! Jag skäms verkligen för mitt beteende! Först och främst för att jag redan efter drygt en veckas bloggskriveri, lyckats med att misslyckas skriva en dag (har ju lovat att skriva varje dag). Jag skäms också för att jag rycktes med i bloggvärldens "mainstream" och sakta deformerades till fjortis!? En dum och blond sådan!? Jag som lovat att skriva provcerande inlägg om intressanta ting, glömde mina principer och började hacka på kända och korkade fjortisbloggare? Detta beteende kommer troligen bli ett huvudkritrium för diagnosen bloggutlöst psykos! Därför kommer jag lämna Kissie och PAOW bakom mig, efter en redogörelse av tisdagens uppdrag (samt vilka konsekvenser detta kan ge), för att koncentrera mig på mitt ursprungliga syfte med denna blogg.


Mitt uppdrag i tisdags var som ni vet att försöka infiltrera PAOW:s fnittergäng för att få veta varför denne unga tös hyste sånt agg mot mig. Hon har gett mig öknamnet "Fucktamannen" och gett mig upplysningen, genom en kommentar på ett inlägg här, att jag är "sorglig"? Detta har hon självklart gjort helt oprovocerat! Nu är inte jag den typen som tar illa vid mig av icketänkande bloggfjortisars lama försök att sänka mig, men pg a min bloggutlösta förvirring reagerade jag med att bry mig vilket är tillräckligt illa. Detta yttrade sig i en nyfikenhet att börja spana och snoka som den privatdetektiv jag är, även om denna kommentar inte skulle rört mig arslet om jag befunnit mig i mitt habitualtillstånd. Lyckligtvis kunde mina medhjälpare väcka mig ur min förvirring på ett tidigt stadium, och jag lyckades aldrig höja bloggdårarnas statistik, varken genom besök eller kommentarer, vilket jag är evigt tacksam för.


Jag var tvungen att åka på en intensiv bloggpsykosbehandling, vilket innebar en resa till Stureplan tur och retur (all inclusive!) för att beskåda det fenomen som enbart kan beskådas där fullt ut. Dessa mer eller mindre levande (de finns ett fåtal exemplar med ett medvetet sinne och logiskt tänkande) organismer, lever i denna värld som toppenbloggerskorna (vilka oftast själva tillhör denna art) försöker skriva om. Jag bör nämna att detta är en teori och INTE ett fakta, då fenomenet inte funnits tillräckligt länge att någon säkert kan förklara vad det är. Behandlingen tog 8 timmar och var MYCKET effektiv! Jag fick se dessa kräkmedel av olika styrkor och av båda könen. En typisk hane hade backslick och ett snack som påminde om Carl-Jan Granqvist. De hade ofta ett släp av imponerade, storögda och ihåliga honor med så stark utsrålning att det (ärligt talat) tjöt "error" i 120 dB!? Detta är något jag måste varna alla ovana att göra på egen hand, då detta kan vara väldigt skrämmande. Känner ni någon i riskzonen för bloggpsykos, eller misstänker ni att någon i er närhet redan drabbats, tveka inte att kontakta mig för bästa vägledning!


Detta elände fick jag betrakta i hela 5 timmar i onsdags kväll! Denna terapi kallas inte helt oväntat för "the clockwork orange therapy" och efter denna traumatiska upplevelse har jag knappt vågat närma mig min dator! Detta pg a min rädsla att exponeras av bilder på denna art, vilket resulterar i illamående, ångest, kallsvettningar, huvudvärk m.m, m.m Jag har dock inte ändrat uppfattning om mediabluffen Kissies vara eller icke vara, då jag med säkerhet kan säga att hon inte finns!


Jag vill återigen be alla mina fans om ursäkt för detta lilla missöde. Jag är ju "noob" inom denna värld och kunde omöjligt se någon risk med att börja blogga!? Bloggpsykos är lyckligtvis alltid övergående vid rätt behandling och jag är nästintill helt återstålld. Jag har sett att det tillkommit en hel del snälla kommentarer från fans som älskar mig. Det har även tillkommit ett fåtal kommentarer från fans, liknande den helt fantastiska jag fick av signaturen "icke fans" som löd "jag tror inte att du har ens en myra som fans"(??). När jag såg denna underbara kommentar fick jag tyvärr en svag tendens till hjärtklappning pg a min behandling. Vad tror ni? Är det ett Stureplansdjur som försöker framföra något? Som ALLTID när jag får kommentarer från fans med bristande förmåga, saknas en länk till någon blogg el dyl.!? Hur som helst vill jag tacka SAMTLIGA fans för responsen!

 
 
Ingen bild

Hermez Saliba

10 april 2010 13:42

Att blogga har en del bieffekter och kan ibland liknas med krigs trauman. Man bör vara försiktig även med närmanden av dessa kreakturer som bloggar allra helst med backslick, sillisar och allmänt blåsta blonda bimbos med alldels för mkt brunkräm och själv kärlek. Som på något vis lyckats lura så pass många läsare att läsa just deras blogg.. Men det kan ju inte vara för att det står intresanta saker i den!? det måste ju vara mer att "nu måste jag läsa vad idioten har skrivit idag" samt att man tipsar alla sina kompisar om dennes blogg i rent förnedrings syfte!?. jag kan då inte se någon annan logik i det än just i förnedrings syfte!.

 
Ingen bild

Faktamannen

10 april 2010 15:45

Ärade Hermez. Först och främst måste jag säga att jag gillar ditt namn. Jag håller ju självklart med dig förutom att denna art omöjligt kan känna ngn form av "själv kärlek"(jag citerade dig för att slippa onödiga påhopp om särskrivning och termer som inte finns). De få som överhuvudtaget kan känna och/eller tänka, har däremot ett självförtroende och en självkänsla så låg, att det gränsar till självförakt! Detta är något de dementerar (tror jag) genom att bestrida de kommentarer (med smarta kontringar som "fan va cp du e") de får från normalbegåvade människor som vill säga sanningen. Detta är förstås lönlöst då de tar in och förstår kritiken de får ung. lika bra som en kanariefågel, men kan dessvärre svara emot med ett mycket irriterande läte! Tyvärr tror jag inte det är så bra (eller illa) att människor läser deras ofattbara bloggar i förnedringssyfte heller? Jag har en teroi att den absoluta majoriteten av vår svenska (även de invandrade) befolkning har påverkats av Världssamfundets (skulls ´n bones) åtgärder att förslöa människans sinnen. Dessa åtgärder som gör människan till en utrotningshotad art, kommer jag dra i nästa inlägg så läs och lär då. Detta inlägg kommer handla om hur lite man som enskild individ vet om sitt eget liv och vad som händer runt omkring oss, i tron att man får veta sanningen i Sveriges religiöst (och därmed politiskt) vinklade kvällspress! Jag kan avslöja att du kommer få FAKTA blandat med teorier, som kommer göra känsliga läsare paranoida! Jag ska självklart gå ut med en varningstext. Du kommer GARANTERAT lära dig något nytt! Detta blir mitt mest kontroversiella inlägg hittills så håll till godo Herman! Lär du dig inget nytt efter detta inlägg lovar jag att be om ursäkt och sluta blogga!

 
Emy

Emy

10 april 2010 15:49

Människor och liknande som inte inser kraften i denna bloggs existerande är troligtvis halvblinda, övergödda fjortisar eller medelålders ensamvarelser vars största problem är att komma upp ur sängen på morgonen.

http://thehostresswithoutaname.bloggplatsen.se

 
Johan

Johan

10 april 2010 16:19

Snyggt upplägg, du borde få syndernas förlåtelse som gett dig ut i en djungel få klarar av ;) du har min hela sympati.
Förstår inte varför människor inte ser sann kunskap som något värdefullt. :P ///Johan

http://www.applet.bloggplatsen.se

 
Fridispidis

Fridispidis

10 april 2010 17:57

Hahah! :D Jag gillar din blogg!
Man märker dock att du är nybörjare på hela blogg grejen, annars så skulle du inte påstå att du har en massa fans utan att ha tagit bort "visa statistik" i menyavdelningen till vänster här. Där så kan man se att det inte är såååå många som läser din blogg ÄN! Men efter som den är VÄLDIGT kul så tror jag det kommer bli fler :D
Ett annat tips skulle va att ha lite ljusare bakgrund på din blogg... Du skriver låååånga texter och dom blir lite jobbiga att läsa :/

Ha det bäst! :D

http://fridispidis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards