Direktlänk till inlägg 4 april 2010

En snabbis...

Av King Beat - 4 april 2010 06:43

Gårdagens utbrott är ett exempel på hur jag kan attackera offentliga personer jag hyser agg till. Nu är det inte så illa att jag HATAR Kissie. Först och främst för att hon faktiskt inte är en verklig person men även pg a att jag inte vet speciellt mycket om detta påhitt. Ni (mitt stora antal fans) vet att det finns ett fåtal offentliga personer jag verkligen hatar! Dessa personer är riktiga människor och oftast är det personer som har en betydande roll, och är ansvariga för att världen ser ut som den gör. Några exempel på personer jag skulle kunna skörda med lie är George W Bush, hans morsa, hans farsa, hans mor och farföräldrar.......... Det finns en handfull personer till men de kommer ni få läsa om i kommande inlägg. Och jag lovar.... Inlägget om mediabluffen Kissie är en godnattsaga jämfört med vad jag har att säga om dessa personer!


Jag vill tacka alla fans för alla trevliga kommentarer om gårdagens inlägg. Det är dock ingen som lagt märkte till min lilla fint i inlägget!? Är det INGEN av mina fans som undrar hur jag kunde gå på detta? Min familj nämner att en tjej vid namn Kissie har en grymt bra blogg, och jag går på det? Tror ni jag är fördomsfri?? En tjej som kallar sig Kissie kan OMÖJLIGT vara annat än en "Kissie"!? När jag hörde namnet började jag skratta och sa att det är omöjligt att någon vid namn Kissie kan blogga om ämnen som skulle duga att ens pissa på! Man hör ju på mils avstånd att Kissie är ett namn på en påhittad dåre, som beundras av ett gäng medvetslösa fjortonåringar!


Historien är dock till största del helt sann, med undantag att jag gjorde ett litet experiment genom att utelämna min skepsis vad gäller min familjs påstående om mästerbloggaren Kissie, i inlägget. Så får Faktamannen enl. lag göra när han vill! De få av mina fans som fortfarande tror på fördomsfrihet kanske förstår hur farligt det skulle vara att inte ha fördomar!? Om jag hade vart en svag människa och verkligen blev så besviken som jag skrev, när mina förhoppningar gick i bitar pg a att Kissies blogg inte var en samling vetenskapliga artiklar, kunde det hela ha slutat i en tragedi!


Jag avslutar med en liten faktarad som gåva till alla mina fans. Det är ingen slutsats jag suttit och klurat på en längre tid, vilket de fans som läser mina inlägg regelbundet troligen förstår. Faktamannen är här för att lära ut, och presentera en bråkdel av den stora kunskap han besitter, även om han tycks vara en orättvis lärare. Det är dock en felaktig åsikt. Alla förstår nog detta faktum? Om man mäter IQ på Stockholms alla människor, hamnar hälften under medianvärdet..... Konstigt?

 
 
linnea

linnea

5 april 2010 00:10

kissie är ju allt speciell.

http://liinneaaaj.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

26 april 2010 22:00

Hahaha "Man hör ju på mils avstånd att Kissie är ett namn på en påhittad dåre, som beundras av ett gäng medvetslösa fjortonåringar!" Love it! Jag undrar själv varför de bloggar som uppmärksammas mest innehåller mest skit?! Har folk så jävla lågt behov av att stimulera sig att dom sitter och följer skitbloggar som kissies, paows etc etc etc, eller gillar svenska folket att störa sig på karaktärer som kissie? ELLER är en miljon människor (Kissie hävdar att en av nio följer hennes blogg) helt enkelt mentalt hjärndöda?

http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

 
Xecute

Xecute

29 april 2010 21:54

@Alexandra: Rätt svar var det sista alternativet; en miljon människor är verkligen mentalt hjärndöda. :-))

http://xecute.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards