Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Knas igår och King Jong II alltid.....

Av King Beat - 7 april 2010 12:57

Gårdagens uppdrag blev tyvärr ett mindre fiasko. Sitter lite i klistret just nu och hinner inte skriva mer för tillfället. Måste ut på uppdrag och slutar kl. 18.00 Jag lovar alla mina fans att avlägga en ingående rapport om gårdagens kuppförsök. Jag vill dock nämna att "paow" besökt Faktamannens intressanta sida och berömde mig med kommentaren "FyFan va sorglig du e...." efter inlägget hon lyckats harva sig igenom. Jag antar att flickebarnet inte förstod en mening av det hon eventuellt läste? Hon verkar iaf finnas på riktigt? Om någon har andra uppgifter om "paow", som tyder på att även hon är en bluffbloggare, välkomnas all information.


Måste förstås avslöja ett roligt fakta! Detta fakta handlar om den, en tvärhand höga diktatorn i Nordkorea, Kim Jong II. Han fick nyheten av sin läkare att "rökning dödar", och som den hälsomänniska han är bestämde han sig för att sluta med rökning (av tobak). Han tyckte såklart att det var orättvist att bara han skulle behöva sluta röka, och därför röstade han för (han vann med rösterna ett mot noll) ett förbud mot rökning i landet. Så på några timmar hade miljontals Nordkoreaner slutat med denna last. Det var självklart någolunda frivilligt för Nordkoreanerna att sluta röka, då Kimpa inte är den som tvingar folk till att göra något de inte vill, men ny varningstext på ciggpaketen blev det iaf. Texten "Rökning dödar" utvecklades till "Rökning dödar dina barn och din släkt".

 
 
scarlett

scarlett

7 april 2010 16:52

Hahaha... sån sarkasm älskar jag...
mannen du är bäst :P

http://www.ingenagermorgondagen.bloggplatsen.se

 
-(-

-(-

8 april 2010 06:43

Hehe, skoj blogg. En av få med någolunda vettiga saker att läsa i.

http://www.fatal-cupcake.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

8 april 2010 14:29

Nej, du har rätt, normala är de ju inte. Menade nog mer som du skrev; normalliknande. Det jag ville få fram med att kalla de normala killar, är att det är så jävla vanligt.. att så många människor är så sjuka, och att det är konstigt att de inte förstår det själva, att de tycker att det är helt normalt och okej så länge de inte gör något fysiskt med en minderårig. Jag håller med dig att de inte är ett dugg bättre än de som går handgripligen tillväga. de bidrar ju fortfarande till den industrin, att det finns en efterfrågan liksom. Förutom att jag som dig tro att många inte alls är 18, så tycker jag det är lika fel att sitta och runka till någon som är klädd och sminkad för att se ut som just ett barn. det spelar faktiskt då ingen roll om de är över 18 eller under.. det är lika sjukt ändå. Skönt att någon annan också tycker det! Just en kille också, för vad jag vet så är de bara de tjejer jag känner som tycker det är sjukt, ingen av killarna jag känner. De kör bara med "vadå, hon är ju 18, hon ser bara ut som 14". Det där med hur de ska straffas, håller med dig totalt, det funkar ju tydligen inte med vård. så varför fortsätter de med det? jag tror inte ett dugg på att de är så psykiskt störda så att de inte kan styra sin drift. Sjukdomen är att de tänder på barn, inte om de kan hålla sig eller inte. De som inte kan hålla sig är bara rent av elaka människor, det har inte med sjukdomen att göra liksom. För tänk dig att du har "sjukdomen" att tända på kvinnor. Inte fan går du och sätter på dem som inte vill bli påsatta av dig? Nä, för man gör bara inte det. De som har sjukdomen att tända på barn har precis samma val, de behöver inte ha sex med barnet för att de tänder på det. De kan låta bli, det finns det ju många pedofiler som gör, så varför gör inte alla det då? För att de är hemska, elaka människor bara. Det är ju inte så att det smärtar i hela kroppen om de inte gör det, och de dör inte av att låta bli. Alltså tycker jag att de som sitter hemma och runkar till barnporr borde få vård att komma növer den här sjuka fetischen, medan de som faktiskt har sex med barn borde få vanligt fängelsestraff, precis som vilken våldtäktsman som helst. För oavsett om ett litet barn "går med på saker" så är det ju för att det är så litet och har blivit hjärntvättad. De kan inte sitta och skylla på att pedden är sjuk då, vilken vuxen människa som helst förstår ju att det är våldtäkt vad ungen än godkänner, och det förstår nog pedofilen med. så är han så frisk så att han förstår att det är fel, då är han frisk nog för fängelse tycker jag.

http://lindalindgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards