Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Vilket jävla skit!

Av King Beat - 12 april 2010 09:59

Satt igår och knåpade ihop ett av mina intressanta inlägg. Det var ett starkt inlägg om USA:s invasion i Irak i "kriget mot terror" och tog väl kanske två timmar att skriva. Jag blev allt argare och tröttare så jag avslutade ganska hastigt med en fint citat innehållande diverse anarkistiska slagord och en förklaring att jag inte orkade skriva mer (eftersom jag satt och blev ettrig) och skulle fortsätta idag. Men sen satte jag igång med mina dataskills som gjorde att det jävla inlägget raderades!! TOTALT JÄVLA MÖRKER!!! Jag kände mig lika tom i skallen som 90% av Sveriges Expressenläsande befolkning! Jag som hade tänkt att fylla upp några procent med fakta om USA:s sanktioner mot Irak, som gjort att över en halv miljon barn dog som en direkt konsekvens av denna sanktion mellan 1991-1999. Jag berättade även om att USA har bombat i Irak VARJE DAG sedan de ivrigt rusade iväg mot oljan, då Irak ville ta Kuwait i augusti 1990! Läste ni? Varje dag sedan 1990 och INTE sedan de fejkade ett intåg 2003, i vad som något förrvirrat blev "operation Iraqi freedom", efter att ha varit tänkt att bli t ex "operation hitta kärnvapen som inte finns" eller "operation jaga njursjuke Usama i afganska dialysutrustade grottor men aldrig hitta honom"!? Den sistnämnda operationen inleddes dock men efter drygt ett år av låtsasletande flyttade man hastigt fokus mot den enl. USA kärnvapentäta killen Saddam. Vilken fint! Ingen hann fatta något (förutom jag och min läromästare John Pilger), och glömde bort Usama (nån som hört av honom?) för att istället bli rädda för ett påhitt av USA. Detta gjorde de pg a olja och för att sälja vapen till Iraks rädda grannländer.


Då det finns mycket olja i arabvärlden, som USA idag har lyckats ta kontroll över, går det snabbt för USA:s annars nästintill "stenade" (apatiska) regering att agera när det krisar. När Irak invaderade Kuwait den andra augusti 1990 var USA där den sjätte augusti (efter fyra dagar!) och hade bombat Irakierna tillbaka till sitt land efter drygt en månad. Hoppas ni undrar varför inte USA gör något i Israel-Palestina konflikten? Där har judar fått härja fritt sedan de 1947 fick delar av någon annans land av några som inte hade med skiten att göra! Där står USA plötsligt på förtryckarnas sida och vägrar att ens förkasta det idioterna sysslar med!? Konstigt? Nej, faktiskt inte med tanke på att 30% av USA:s BNP är judarnas förtjänst! Men om man säger som jag gör är man ju antisemit eller kanske rent av nazist, så det vågar ju ingen!


För att återgå till Irak-Kuwait och USA så slutade det som sagt inte där de flesta trodde i september 1990. Tvärtom var det då kriget började och INTE vid deras "humana insats" som alla tror inleddes 2003! USA:s taktik är att med diverse metoder göra människor förvirrade, rädda och apatiska, för att slippa större protester och istället lura i folk att de har en legitim anledning att invadera ett land, döda massor av barn för att få mer makt och pengar. Vilka är terroristerna egentligen? Är de självmordsbombarna som med hemmagjorda bomber lyckas spränga någon buss en gång i halvåret, eller är det världens mäktigaste land som kan göra vad de vill (och gör så också), och komma undan med skiten?? Vilka dödar flest och vilka har mest pengar och vapen? Missförstå mig inte för jag anser att INGEN har rätt att döda oskyldiga människor, men jag vill påpeka vilka svin USA:s regering är som påstår att de krigar för fred!? Det är i detta elände faktiskt skrattretande att människor sväljer det!? Jag fattar inte att fler är kritiska och börjar granska saker, istället för att droppa "gubbverkstadskommentarer" som "gör parkeringsplats av skiten" och syftar på det lilla farliga land de dumma jävlarna blivit lurade att tro är ett hot mot hela mänskligheten!?  Nu vill jag inte påstå att jag tycker själmordsbombare gör rätt, men jag kan fullt ärligt säga att jag förstår dem. Tänk er själva! Vad skulle ni göra om någon rik jävel kom med massor av vapen och ville ta något som tillhör er? Skulle ni inte ta till alla medel ni kunde komma på och hade råd med? Det är det självmordsbombarna gör då det är DERAS sätt att kriga och kämpa emot förtrycket från sina väldigt överlägsna förtryckare!


Detta var det viktigaste i mitt väldigt långa inlägg jag skrev igår, men jag tog även upp t ex "nine eleven" och konstigheterna kring det m.m Nu försvann det och vi får se om jag tar upp det i ngt annat inlägg. JÄVLA SKIT!!

 
 
Ingen bild

Valkyria

16 april 2010 22:10

Jag vill ha mitt land kvar med mitt folk, jag vill inte ha dom här, det föregår just nu förtryck mot mitt folk i sverige i just denna sekund så handlar det om förtryck mot mitt folk.. Men det jag kämpar för mitt folk och vill ha min kultur tillbaka utan inflytande från andra länder.. Men ändå kallar folk mej för nazist.. lite sjuk då jag bara vill ha tillbaka mitt folk.. Skulle nästan kunde lägga en slant på att du också skulle käfta om du träffade mej och diskuterade om vad jag vill med mitt land..
Alla ska stanna i sina och ta hand om sina egna, det är min åsikt..

 
Xecute

Xecute

12 maj 2010 08:35

USA är ett fittland. Ja, hela jäkla västvärlden är fittor faktiskt. Alla blir sååå upprörda över 9/11 - trots att siffrorna på antalet döda i den attacken inte kommer i NÄRHETEN av hur många oskyldiga USA själva har tagit livet av i olika länder under många, många år! Vad är väl hundra döda i en massaker i Irak mot en död amerikan.... *gaaaaaa*
Nåt mer vettigt än det har jag tyvärr inte på lager. Fick ont i min hjärncell nu, den är inte van att tänka på annat än bajsblöjor.

http://xecute.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards