Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Vad vi får lära oss.....

Av King Beat - 14 april 2010 04:20

Jag fortsätter på min allvarliga bana, och lider som Jesus gjorde på korset av att skriva dessa allvarliga inlägg för att försöka få er läsare att bli mer kritiska mot de sanningar ni läser om i skvallerpressen. Då 96% av Världens massmedia ägs av sex judiska familjer och har gjort det sedan väldigt lång tid tillbaka, kanske ni förstår att ALL historia vi ofrivilligt får ta del av och det vi fått lära oss i skolan, med största sannolikhet är vinklad? Eller måste jag berätta det för er?

Jag fick under min skolgång lära mig att det värsta som hänt mänskligheten var Hitlers folkmord och försök till utrensning av judar under Andra världskriget. Det presenterades ganska exakta siffror om hur många judar som dött i koncentrationslägren etc.... Innan jag vaknade upp (vaknade upp förhållandevis tidigt som tur var) fanns det heller ingen annan sanning, och historia presenterad av någon som fått sin kunskap i t ex Iran var bara skrattretande att höra. DE hade ju fått lära sig fel, då deras religiösa ledare lurade i dem att nån snubbe vid namn Muhammad var en frälsare som satt på sanningen? Vilka lurade idioter, hur kan de gå på ngt liknande? Det roliga är att vår historia är EXAKT lika vinklad även om den inte är vinklad ur ett lika religiöst perspektiv, då det är den judiska sanningen vi blir itutade. Tyvärr utelämnas några viktiga "småsaker" om de inte innehåller något som får judar att framstå som offer! Visst fick man lära sig vem Lenin och Stalin var, men de glömde visst att berätta ingående detaljer kring t ex Gulag! Gulagsystemet kan ha tagit kål på nära 60 miljoner människor, men det var inget jag fick lära mig? En annan sak jag inte fick lära mig i skolan var att Röda Khmererna mosade nära 2 miljoner, dvs nästan en fjärdedel av Kambodjas befolkning, på fyra år!? Det är något värre än "nassarnas" futtiga bedrift, men det som är totalt sjukt med hela grejen är att man nyss "godkänt" Pol Pots gärningar som folkmord!? HJÄRNSLÄPP!


Tyvärr finns det enbart uppskattningar av dessa siffror i samtliga fall förutom just antalet judar som Hitler och hans gäng tog kål på som brukar uppges till ganska exakt sex miljoner offer? I de andra fallen finns det motstridiga uppgifter, som t ex uppskattningen av Gulagoffren, där allt ifrån 15 miljoner till 70 miljoner offer nämns!? Ganska stora skillnader beroende på vem man frågar alltså! Det som sällan nämns angående offren i koncentrationsläger under Andra världskriget är att minst 3,5 miljoner ryssar och 2,5 miljoner ickejudiska polacker också dog.


Efter Andra världskriget fick judarna ett land. De hade länge hävdat sin "rätt" till området kring Jerusalem, som de försökt överta ett antal gånger men blivit utskickade lika många. Nu tyckte dock judarna att det var dags att världen sa förlåt till dem en gång för alla och krävde sin rätt till området, trots att palestinierna levde där. De som motsatte sig judarnas krav blev beskyllda att vara antisemiter och det ville ingen bli kallad efter vad som hänt. FN fick äran att avgöra saken, utan någon som helst rätt, och 1947 fick judarna två områden i Palestina..... AV FN!! Självklart blev palestinierna en aning arga då någon annan gav bort DERAS land till ett gäng de absolut inte ville ha dit! !948 började de första stackars judarna flytta till sitt nya land Israel, men de hade ju förstås inte nämnt att de nästan omgående tänkte börja ockupera mer mark än den de redan fått. Idag ser området ut som Krakow gjorde på 30 -talet fast väldigt mycket större! Judar behandlar palestinier som de själva blev behandlade under Nazitiden, med skillnad att de olagligt ockuperar palestiniernas mark och tränger in dem i små ghetton med hjälp och medhåll fr värlsdpolisen USA!? Detta anser JAG är det värsta brottet mot mänskligheten som någonsin begåtts!!


Jag kan nämna att i December 2008 fick Israelerna "frispel de Luxe" och gick in i Gaza och mosade skiten ur palestienierna. Det var en sorgligt ojämn match som slutade med att israelerna jublade av lycka, då ca 1300 palestinier (varav hälften var barn) slaktades och de klarade sig undan med TIO DÖDA SOLDATER!!?? Hela världen tog avstånd från attacken förutom USA förstås, för håller man inte med de sk "israelerna" är man antisemit.


Jag är varken antisemit, nazist, kommunist eller folkpartist. Jag blir bara jävligt förbannad av att detta får pågå helt ostraffat. Kollar man på siffrorna jag presenterar i detta inlägg framstår Hitler som en korgosse jämfört med t ex Pol Pot. I Sverige råder tryckfrihet och åsiktsfrihet. Är det inte lite konstigt att det finns politiska fångar i Sverige då? Det finns faktiskt nazister som sitter inne pg a att de uttryckt sin åsikt i åsiktfrihetens land Sverige? "Rödingar" får bära vilken symbol som helst men riskerar inget annat än att bli klassad som utvecklingsstörd? "Nassarna" får inte bära några nazisymboler alls för det är olagligt i åsiktfrihetens land Sverige? Hur tänker de som tänkt ut detta? Kan de tänka eller är de bara rädda att bli kallade antisemiter?

 
 
Ingen bild

Metzy

14 april 2010 14:08

Mycket intressant läsning! Jag känner mig lite dum i huvet att jag lyssnar så mycket på media helt okritiskt. Hur kan jag gå på allt dom skriver/säger!? Tack för att du fått mig på andra tankar!

 
Catten

Catten

15 april 2010 14:07

Det är möjligt att jag är lite gnällig men...om din käpphäst är fakta, så är min stavning. Ha inte så bråttom med att dela med dig av dina tänkvärdheter att du glömmer att korrekturläsa - det blir liksom lite kontraproduktivt för en sådan insöad ordidiot som mig.... ;-)

http://catten.bloggplatsen.se

 
Johan

Johan

15 april 2010 15:00

Önskar att jag kunde fylla i lite här men jag står mållös, du har så jävla rätt. Visst att judarna har lidit illa genom gärnkors och hakkors men visst finns det de som haft det värre. Det sjuka är att det är något som sker varje dag, varje minut, men det är inget som vi får reda på.

http://www.applet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kent Kurt Karlstedt

16 april 2010 10:26

Jag har ätit Pannkaka!

 
Maja

Maja

16 april 2010 22:05

faktum är precis som Johan säger att det händer varje dag fast med extremt diskreta drag. Jag tror faktiskt att just sverige är en utav de värsta när det gäller diskriminering emot olika folkslag och grupper. Under mars betalades 4.1 miljoner kronor ut i försörjningsstöd till missbrukare och kriminella i Hudiksvalls kommun. Istället för att uppmärksamma samhällets svagheter så försöker systemet att gömma undan de svaga länkarna så gott som möjligt. Men vi får ju en "vackrare stad". En stad utan brister. Men under ytan så finns allting. Och det kommer slå tillbaka.

http://majasophia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mikael jonsson

26 juni 2010 00:54

http://sv.metapedia.org/wiki/6_000_000_judar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av King Beat - 11 december 2010 20:48

Var inne på en blogg igår där bloggaren skrev om sin åsikt kring religionens betydelse inom diverse områden. Jag delade bloggarens åsikt och fick samtidigt lust att själv skriva lite om min åsikt inom ämnet. Jag är inte religiös på något vis. Me...

Av King Beat - 14 oktober 2010 04:54

I år gick jag emot mina principer totalt genom att vägra gå och rösta. Många blev förundrade och vissa blev faktiskt ganska upprörda för att jag, som är så politiskt insatt och alltid kämpat för eller emot olika aktuella tillstånd runt om i  världen ...

Av King Beat - 15 augusti 2010 20:12

Suck. Jag har knappt varit här på en vecka och när jag tittar in möts jag av miljarder fjortisbloggare? De verkar ha gjort revolution och tagit över stället och när jag kollar på alla bloggar i "rampljuset" är det väldigt få erbjudanden som lockar. M...

Av King Beat - 6 augusti 2010 21:04

Idag när jag satt och slösurfade hamnade jag på en sida där dödsstraffet diskuterades. Självklart blev jag nyfiken på detta även om jag vet hur en stor del av Sveriges befolkning tänker i denna, samt många andra frågor. När jag läste alla kommentarer...

Av King Beat - 30 juli 2010 15:31

Att livet är orättvist känner nog de flesta människor någon gång. Det spelar ingen roll om du kallar dig feminist, kommunist, kapitalist eller smygonanaist, för vad du än kallar dig är vi alla människor. Enligt mig är människan ett djur. Ett djur som...

Skriv något kul!

Någon som vill köpa?

smygers

MediaCreeper

Ovido - Quiz & Flashcards